CCOO t’assessora si tens dubtes en relació amb l’1 d’octubre

CCOO ha començat a rebre consultes de treballadors i treballadores entorn de la seva feina i l’u d’octubre. Estem en una situació molt volàtil, molt complexa i de gran incertesa, no exempta de riscos per causa del procés de repressió iniciat des del govern del PP.

CCOO ha de garantir una resposta de qualitat en l’assessorament sindical i jurídic de l’afiliació, que ha de tenir rapidesa, coherència i precisió en la comunicació. Amb aquest assessorament sindical per al 1-O, CCOO exerceix el seu compromís amb l’afiliació en temes de caràcter laboral i amb les llibertats democràtiques.

Per això hem posat en marxa un equip de treball amb assessors sindicals i jurídics, un mecanisme de consulta i un de coordinació amb totes les organitzacions federatives i territorials.

Si tens dubtes, fes la teva consulta al servei d’assessorament sindical 1-O