NEGOCIACIÓ DE LA INTEGRACIÓ DEL PRP A L’ESPECÍFIC – 6/5/2022

Avui hi ha hagut una nova sessió de negociació de la integració del PRP en el complement específic. En aquesta ocasió la novetat és que han participat representants de Funció Pública i d’Economia, que no havien aparegut en les reunions anteriors.

Novament, la discussió s’ha centrat en la linealitat de la integració del complement.

CCOO, 1a Força Sindical de Catalunya, hem defensat una altra vegada que la integració ha de ser lineal (tots els treballadors penitenciaris hem de rebre la mateixa quantitat en l’específic, ja que cobrem el mateix PRP) mentre que la secretària de mesures penals, a la qual s’ha unit Funció Pública i Economia, continua insistint que legalment la linealitat és impossible i que s’ha de procedir a un repartiment no lineal, encara que s’ha obert a discutir les quantitats, sol·licitant als sindicats representatius que presentem noves propostes en tal sentit.

CCOO hem manifestat que tampoc estem d’acord amb l’aplicació de mesures en matèria d’horaris com les que l’administració va presentar en la seva proposta inicial del 2 de març (feu clic), ja que no milloren el servei, i són tremendament injustes en acarnissar-se especialment en els col·lectius de tractament i oficines.

Al final de la reunió, l’administració ha informat sobre la situació de la JU030 i la data d’inici del curs selectiu, que estava prevista que fora el 12 de setembre de 2022, indicant que estan a l’espera dels efectes que pugui causar l’actual negociació en Mesa General dels processos d’estabilització per concurs i concurs oposició derivats de l’aplicació 20/2021 de reducció de la temporalitat.

CCOO hem aprofitat per a demanar novament a l’administració que es convoqui un concurs de trasllats amb absoluta urgència, tal com sol·licitem a la consellera per escrit el passat 24 de març (feu clic), i que es convoqui un concurs de comandaments intermedis de nivell CUSI/CAF, ja que portem sense un des de 2008.

Barcelona, 6 de maig de 2022

DESCARREGA EN PDF LA NOTA INFORMATIVA SOBRE LA REUNIÓ DE NEGOCIACIÓ DE LA INTEGRACIÓ DEL PRP AL COMPLEMENT ESPECÍFIC