C.P. LLEDONERS. INCIDENT AL MR-5 AGRESSIÓ A FUNCIONARI

Aquest dimarts, 13 d’abril, hem de lamentar un INCIDENT al MR-5 del CP Lledoners que va acabar amb una AGRESSIÓ a un funcionari. Quan aquest funcionari intentava mediar per evitar una baralla entre interns, el nostre company va rebre un cop de puny a la cara per part d’un dels interns implicats. Aquest intern té un llarg historial d’agressions tant a professionals com a d’altres interns.

CCOO volem felicitar la ràpida actuació dels nostres companys del MR-5 evitant que l’incident fos més greu.

CCOO donem tot el nostre suport al company agredit i esperem la seva ràpida recuperació.

D’altra banda, des de CCOO exigim fermesa en aquestes situacions i tolerància zero en aquest tipus d’agressions, les quals últimament es van repetint massa sovint. Tot el que no sigui això ho consideraríem inacceptables.

JA N’HI HA PROU D’AGRESSIONS !!!!

Sant Joan de Vilatorrada, 14 d’abril de 2021.

CCOO C.P. Lledoners continua treballant perquè el nostre centre de treball sigui cada dia una mica millor. Esperem les vostres propostes i iniciatives, directament al grup de la secció o al correu:

cplledoners@ccoo.cat

DESCARREGA EN PDF LA NOTA INFORMATIVA DE LA SECCIÓ SINDICAL DE CCOO DEL C.P. LLEDONERS SOBRE L’AGRESSIO AL MR5 13/04/2021