C.P. PONENT: AGRESSIÓ AL MR-4

Hem tornat a patir una nova agressió al centre.

Avui, 6 de juliol, s’ha tornat a viure una altra agressió al centre, aquest cop li ha tocat a un company que prestava els seus serveis al Mr-4.

Un intern, al qual se li havia requisat un telèfon durant un escorcoll, s’han llençat a sobre del funcionari que l’estava realitzant, fent-li diverses ferides, afortunadament, de caràcter lleu, gràcies a que per sort, es va poder donar avís pel Walkie, podent arribar els companys que formaven el grup de suport, i evitar que la situació arribés a més.

Des de CCOO, demanem un altre cop, que es dotin els diferents departaments del centre de càmeres a les ales de cel·les de mòduls ordinaris, que es un des llocs més sensibles del centre, i on han ja han succeït diverses ocasions.

Les càmeres no es varen inventar només per ubicar-les als DERT per “recomanacions” de diversos col·lectius aliens a l’administració, però amb un demostrat poder a dins d’ella, son també una eina de seguretat, que en casos com aquest, ajuden a la detecció d’aquests incidents, ja que no sempre, el company o companya que estigui patint una agressió, podrà donar avís per ell mateix.

Esperem una ràpida recuperació del company agredit, i felicitem als companys i companyes que han donat suport a l’incident, ajudant a la ràpida resolució del mateix.

Lleida, 6 de juliol de 2022

DESCARREGA EN PDF LA NOTA INFORMATIVA SOBRE L’AGRESSIÓ AL MR-4 DEL C.P. PONENT