JA NI HA PROU, FINS AQUI HEM ARRIBAT A LLEDONERS

Avui dilluns 17 de maig incident greu al mati al DERT i CODI 1 a infermeria a la tarda que ha acabat amb l’agressió de l’intern a la cap de serveis mossegant-la a la cama. Es imperdonable, l’augment constant d’incidents greus i de companys agredits al centre. Portem un espiral molt perillós i constants amb un augment considerable dels incidents greus al centre que per fortuna no acaben amb més agressions als treballadors.

Des de CCOO volem felicitar a tots els companys que gràcies a la seva professionalitat han pogut gestionar aquests greu incident i tots els que hem patit darrerament.

Tot el nostre suport per la precarietat laboral que estan patint.

Des de CCOO ja ens hem cansat i DIEM PROU. Es necessari que es posi fi aquesta política conscient de la secretaria que ens posa en perill a tots els treballadors i treballadores penitenciàries fruit d’una erràtica gestió d’inacció continuada, els quals sembla que s’oblidin de les tasques d’interior. DIEM PROU a una continua política paternalista de la direcció del centre vers els interns on es posa en dubte la nostra professionalitat.

D’altra banda, des de CCOO exigim a la direcció del centre molta més fermesa en aquestes situacions.

Es urgent i des de CCOO creiem que cal ja una modificació de les polítiques de gestió respecte dels interns a Lledoners. La manera com la direcció del centre ha gestionat els últims incidents en el DERT, els dos incidents últims del mòdul 6 (per citar els més recents) no s’han de tornar a repetir.

Donem tot el nostre suport a tots els companys que han estat agredits en aquesta espiral de conflictivitat al centre i esperem la seva ràpida recuperació.

Sant Joan de Vilatorrada, 17 de maig 2021

DESCARREGA EN PDF LA NOTA INFORMATIVA DE LA SECCIÓ DE CCOO DEL C.P. LLEDONERS