REUNIÓ AMB DIRECCIÓ QUATRE CAMINS DEL 21 DE JUNY DE 2021

Assistim l’equip directiu i UGT i CCOO per la part social.

• Ens informen que actualment tenim 79 baixes en total. I la cobertura actual de substitucions que fluctua i que està indeterminada per la data de caducitat dels
    reforços el 30 de juny.
  • Reiteren que reclamen sempre a la Secretaria per tal de no perdre cap efectiu en el Centre.
  • Als substituts i reforços se´ls ha instat a agafar els dies de vacances que els pertocava per tal que no els quedi a data 30 de juny.
  • Encara s’estan plantejant la cobertura o no de la plaça d’educador de cap de setmana que ha quedat lliure.
  • També demanaran la cobertura d’una plaça de EIET ja que la del RIET està coberta tot i que no treballa al Centre.
  • El Director ens informa que les obres van a bon ritme. S’estan fent segons el calendari previst. La Fase 0 ja està acabada en un 98 %. La fase 1 s’acabarà cap a finals del mes de juliol. La fase 2 començaria a mitjans d’agost i treballarien al MR2, teatre, part del DMS i escola.
  • En paral·lel, al Mr1 s’està rehabilitant dutxes, menjador i zones comuns, i posaran equipament nou en aquestes zones i cel·les. A l’agost el tindríem acabat i els interns del MR4 ocuparien aquest espai i els del MR2 passarien al MR4.
  • La previsió de la durada de les obres d’aquesta fase 2 és de 6 mesos. A finals de 2022 el Centre pot estar acabat.
  • Informen de la reforma integral de les dutxes de quasi tots els mòduls. En espais diàfans i sense separacions interiors.
  • Quan a la reforma de la carretera, han demanat als titulars de les parts implicades el seu arranjament tot i la seva dificultat. La part social hem demanat que es tapin els forats i es desbrossin els marges.
  • També els demanem que facin algunes actuacions quan a les deficiències dels vestidors de les funcionàries i funcionaris.
  • El Director agraeix l’esforç, el treball i dedicació de la plantilla per totes les situacions sorgides de la pandèmia. Actualment estem per sobre del 70% d’interns i professionals vacunats amb les dues dosis. Informa que la Secretaria està treballant en un document de desescalada (normalitat) a partir del mes de setembre. A partir d’avui ja no es fan PCR ni quarantenes als interns quan arriben de permís.
  • Informen també sobre el MEPIC.
  • El model de participació i convivència en el MR2 i MR3 està bastant consolidat i té una bona acollida per part de tots. En el MR6 està funcionant molt bé. En el MR4 s’està treballant des de fa uns quinze dies.
  • Informen de la creació del CISIP ( Consell per a la igualtat al servei interior de presons) i CCOO valora molt positivament la seva posada en marxa.
  • Quan a la formació al Centre, s’han realitzat aquest any diferents sessions formatives relatives a GAP1 ( 27 funcionaris/es), GAP2 (8 funcionaris/es), GAP4 (74 funcionaris/es) i GAP6 (28 funcionaris/es).
  • L’empresa AIRBOX ha format fins ara a 41 funcionaris/es.
  • El CEJFE va fer formació vers la nova circular a un total de 56 funcionaris/es.
  • En formació sobre biomètrica han participat 33 funcionaris/es.
  • Un total de 45 funcionaris/es del DERT i MR5 han fet formació en GAP2, GAP5 i GAP6 i altres 15 la faran en pocs dies.
  • La part social torna a reiterar la necessitat de dotar la cabina exterior del MSOB amb un ordinador i la direcció ens informa que faran tot el possible malgrat la dificultat de fer arribar la línia de dades al punt concret.
  • Manquen aparells d’aire condicionat a diversos despatxos de tractament en els mòduls nous i de forma provisional els dotaran amb aparells del tipus pingüí
  • CCOO demana com està la situació en relació a la visita de la inspecció de treball per la denúncia sobre els medis antiincendis. Sembla ser que estan ultimant el paquet de informes i documentació que els han demanat. Com a conseqüència de la visita van demanar a GEINSTAL la revisió de tot el material del Centre i hores d’ara així estan les coses.
  • Finalment, CCOO ens queixem i demanem trasllat a l’empresa responsable de la poca varietat de plats en els menús de cafeteria i en especial en el cap de setmana.

Secció sindical del CPQC de CCOO
La Roca del Vallès, 21 de juny de 2021

DESCARREGA EN PDF LA NOTA INFORMATIVA DE LA REUNIÓ AMB  LA DIRECCIÓ DEL C.P. QUATRE CAMINS