TANCAMENT DELS SINDICATS PENITENCIARIS A LA DELEGACIÓ TERRITORIAL DEL DEPARTAMENT DE JUSTICIA

Ens escolten???

Tic-tac, tic-tac…

Avui els sindicats s’han concentrat davant els jutjats de Lleida, han entregat un escrit al Jutge de Vigilància Penitenciària i s’han tancat a la delegació territorial del Departament de Justícia fins que han estat rebuts per la directora territorial, la Sra. Montse Messeguer. Els treballadors públics li han exposat la problemàtica penitenciària i, en especial, la situació de la presó de Lleida. La directora territorial s’ha compromès a elevar les nostres peticions per a cercar solucions.

Els sindicats volem agrair , especialment, el suport que hem rebut per part de la plantilla amb més d’un centenar de companys/es que han participat en la convocatòria.

També cal fer un reconeixement de l’atenció que hem rebut per part del Cos de Mossos d’Esquadra.

Entre tots ho farem possible!!

PER LA NOSTRA
DIGNITAT

Lleida, 18 de novembre de 2021.

DESCARREGA EN PDF LA NOTA SOBRE EL TANCAMENT A LA DELEGACIÓ TERRITORIAL DEL DEPARTAMENT DE JUSTÍCIA