CCOO EXIGIM EL CESSAMENT DEL DIRECTOR DEL C.P. BRIANS 2

CCOO, 1A FORÇA SINDICAL DE CATALUNYA, AL COSTAT DELS SINDICATS UGT, CSIF I INTERSINDICAL, VAM LLIURAR EL 12 D’ABRIL LES SIGNATURES DE 381 COMPANYS I COMPANYES DEL CENTRE RECLAMANT LA DIMISSIÓ DEL DIRECTOR

Des de llavors, la situació del C.P. Brians 2, el centre més gran de Catalunya, i que fins fa una mica més d’un any era un model de gestió envejada per la resta de centres del sistema penitenciari català, i després de mesos en caiguda lliure, a causa de l’aplicació d’una política nefasta i profundament equivocada per part de l’actual director, s’ha enfonsat en un pou del qual és impossible sortir sense que la Secretaria de Mesures Penals prengui la mesura de CESSAR DE MANERA IMMEDIATA A L’ACTUAL DIRECTOR DEL CENTRE.

Els errors del director del centre han estat molts i variats:

• El desenvolupament d’un pla funcional que CCOO només podem qualificar de voluntarista i nefast en la seva concepció, que sense comptar amb el personal necessari és a més inaplicable.
  • L’aplicació de normatives absurdes y “bonistes” dirigides a reduir la conflictivitat de manera merament estadística, com és el cas dels «advertiments» abans de posar un comunicat.
  • Una classificació modular que només existeix en el paper i no en la realitat.
  • L’augment d’agressions de manera exponencial en l’últim any.
  • Una falta de personal crònica que augmenta de manera inasumible la càrrega de treball.

Ara s’uneix a això la depuració de membres de l’equip directiu, uns perquè se’n van, i altres perquè són enviats a un altre centre, per a substituir-los per uns altres més afins a la seva peculiar concepció de com portar un centre penitenciari, completament aliena a l’experiència del personal de tractament i interior.

PER TOTS AQUESTS MOTIUS, CCOO DEMANEM EL CESSAMENT IMMEDIAT DEL DIRECTOR DEL C.P. BRIANS 2

CCOO DEMANEM UNA REUNIÓ URGENT AMB LA CONSELLERA PER TRACTAR AQUESTA SITUACIÓ!

Barcelona, 18 de maig de 2023

DESCARREGA EN PDF LA PETICIÓ DE CCOO DEL CESSAMENT DEL DIRECTOR DEL C.P. BRIANS 2