CURSOS GRATUÏTS PER AFILIATS A CCOO DE L’ÀMBIT PENITENCIARI

Des de CCOO, refermem el nostre compromís amb la formació contínua i de qualitat, essencial per al desenvolupament professional i personal dels nostres afiliats. Per això, ens complau anunciar el llançament dels nostres cursos de formació gratuïts, adreçats als afiliats i afiliades.

Les preinscripcions estan obertes des d’avui, 28 d’agost, fins al 6 de setembre, i els cursos es faran en línia fins al 29 de setembre a través de la plataforma Paco Puerto.

Per inscriure’t fes clic als enllaços i registra’t:

Curs de prevenció de riscos laborals en l’àmbit penitenciari

La interacció comunicativa com a recurs principal en la resolució dels conflictes a les presons

Gestió de l’estrès per a personal penitenciari

Formació en igualtat i prevenció de l’assetjament

Aprofundiment en els valors i principis ètics de la intervenció penitenciaria en l’àmbit de l’execució penal

Persona de referència en els protocols per a la prevenció i l’abordatge de l’assetjament sexual i per raó de sexe

Redacció de comunicats de fets en cas d’incidents a les presons

Aquests cursos són impartits per formadors qualificats i amb una àmplia experiència en el sector, ofereixen una oportunitat única per adquirir coneixements essencials i millorar les teves competències en un entorn en constant evolució.

Aquests cursos són per a afiliats i afiliades de CCOO, reafirmant el nostre compromís amb aquells que confien en nosaltres per a la seva representació i suport. Ens volem assegurar que cada afiliat tingui accés a eines que li permetin promocionar professionalment, afrontar nous reptes i millorar el seu dia a dia en l’entorn laboral.

A CCOO, sabem que la formació no és només un dret, sinó una necessitat. Per això, et convidem a aprofitar aquesta oportunitat i inscriure’t com més aviat millor per assegurar la teva plaça. No deixis escapar aquesta ocasió de millorar les teves habilitats i ampliar els teus horitzons professionals amb la garantia de qualitat que només CCOO pot oferir.

No esperis i inscriu-te! Per obtenir més informació sobre els cursos disponibles, fes clic als enllaços, visita la nostra pàgina web (feu clic) o contacta amb nosaltres a través dels companys de les seccions sindicals presents a tots els centres penitenciaris de Catalunya.

Barcelona, 28 d’agost de 2024

Inverteix en el teu futur, i continua creixent amb CCOO!

DESCARREGA EN PDF LA INFORMACIÓ SOBRE ELS CURSOS PER ALS AFILIATS A CCOO DE L’AMBIT PENITENCIARI