C.P. OBERT LLEIDA – ESCRIT A INFRAESTRUCTURES I OBRES

La Secció Sindical de CCOO del C.P. Obert Lleida  informa  la plantilla que hem fet arribar les nostres queixes al Coordinador d’infraestructures i equipaments penitenciaris i de justícia juvenil i al Servei de Prevenció del Departament de Justícia, Drets i Memòria en relació amb la instal·lació de l’aparell d’aire condicionat a l’OAP, i hem aprofitat per recordar que tenim pendent des de fa molt de temps que ens portin una nova butaca.

e- VALISA  enviada el 9 de juliol de 2024:

A l’atenció del Sr. José Manuel Santander Rodríguez,

Coordinador d’infraestructures i equipaments penitenciaris i de justícia juvenil.

Secretaria de Mesures penals, Reinserció i Atenció a  la Víctima.

Departament de Justícia, Drets i Memòria

Li fem arribar el correu que hem enviat al Servei de Prevenció del Departament de Justícia perquè tingui vostè constància de la problemàtica que tenim en el CPOLL, actualment:

Des de la Secció Sindical de CCOO del Centre Obert de Lleida, volem fer-li arribar el malestar general de la plantilla, en concret dels  GMO, en relació amb la instal·lació d’un aparell portàtil d’aire condicionat que havia de substituir el que ja teníem instal·lat en el sostre, que fa temps que no funciona.

Aquest aparell portàtil fa molt soroll i és impossible treballar dins de l’oficina de l’OAP, que funciona les 24 hores del dia. No menys greu és el nyap d’instal·lació que han fet, amb un tub de grans dimensions passant per dins de l’oficina esmentada i, que per a més inri, desprèn aire calent en l’interior de l’oficina. Li demanem que es facin les gestions oportunes des de la seva Àrea per dur a terme les obres necessàries i instal·lar un aparell d’aire fred i calent integrat al sostre. Durant aquests dies, hem mesurat la temperatura de l’oficina i no baixa dels 27 graus en cap cas.

Aprofitem l’avinentesa per tornar a reclamar un sofà-cadira que es va espatllar fa molts mesos i que encara no s’ha substituït per un de nou (segons el gerent, ja està demanat a Secretaria). Com vostè ja és conscient, un/a funcionari/ària de vigilància no es pot passar tot el torn de nit assegut/da en una cadira d’oficina amb rodes; creiem que  té dret a tenir unes condicions mínimes per garantir la seva confortabilitat.

Salutacions

Secció Sindical de CCOO del C.P. Obert de Lleida