RESULTATS ELECCIONS SINDICALS 2019

Les eleccions sindicals 2019 han finalitzat. L’Agrupació de presons de CCOO seguim com a tercera força sindical en l’àmbit penitenciari, on centenars de companys i companyes heu dipositat la seva confiança en nosaltres, i com a segona força en l’àmbit de la Generalitat amb 45 delegats.

CCOO volem agrair el suport i confiança de tots els que ens heu votat i reafirmem el nostre compromís de defensa dels drets de tots sense excepció.

Els temps que vindran, amb una administració enrocada en una política de retallada conscient i calculada dels nostres drets, requeriran lluites i mobilitzacions i accions per part de tots en les quals CCOO estarà sempre al capdavant.

UGT CSIF CATAC ACAIP APFP CSC PAS

SOC 1286 23 6 4 8 2 3
SCT 244 9 3 1 3 2 4
TOTAL 29712 209 45 39 54 25 42 2 2 4 0

CCOO valorem positivament l’increment de la participació i volem agrir personalment a l’afiliació i treballadors que ens han donat suport i fet confiança de nou, amb ple reconeixement del gran esforç realitzat pels nostres delegats i delegades.

Malauradament a escala general s’ha iniciat la politització del sindicalisme, aquesta nova tònica, i la instrumentalització de nous sindicats que irrompen com cadena de transmissió d’un Govern davant del qual CCOO no claudicarem. El retrocés del sindicalisme de classe enfront d’altres formes de sindicalisme que no tenen com a objectiu prioritari la millora de les condicions de treball.

CCOO continuarem amb la nostra tasca, reafirmant el nostre ferm compromís en defensa i millora de les condicions dels treballadors penitenciaris, lluitant pel reconeixement professional i el respecte que ens mereixen com a treballadors  sense estar sotmesos a cap consigna política ni ideològica.

Barcelona a 07 de març de 2019

DESCARREGA EN PDF LA NOTA INFORMATIVA DELS RESULTATS DE LES ELECCIONS SINDICALS 2019