NOVA AGRESSIÓ EN EL MR 2 – MR 5, CP QUATRE CAMINS

Avui dijous 16 de març, un altre greu agressió,sobre les 10.05 hores va ser activat un codi 1 motivat per un aldarull al MR 2, per l’intern A.B, això ha comportat un cop de puny i contusions a la cara del company que intentaba reduir-lo i unes quantes mossegades al Cusi del mòdul. En el decurs per portar l’intern al MR 5 s’ha desfet dels funcionaris, i ha començat a agredirlos de nou, afectant en aquesta ocasió a més funcionaris; la situación finalment ha esta controlada, malgrat tots els cops, laceracions i mossegades que han partit aquest companys, això si, mantenint l’ús de la força mínima requerida perquè l’intern estigués controlat i no patís cap mal, com ha estat el cas gràcies als professionals que han intervingut. Totals 4 funcionaris greument agredits i amb baixa mèdica professional, desitgem que es recuperin aviat.

Com sempre el nivell d’implicació i professionalitat del treballadors ha estat exemplar, però denunciem la indefensió que continua generant l’Administració penitenciaria al no dotar al Centre del Recursos humans necessaris, ni de procediments de treball adequats, ni a la planificació d’aquestes contingències tal com ve reclamant l’Agrupació del personal penitenciari del sindicat CCOO des fa temps.

Des de la secció sindical CCOO de Quatre Camins, felicitem als dos funcionaris i al cusi, i la resta de companys activats i que han estat en primera línea en tot moment, felicitats de nou. També no ens cansarem d’exigir MÉS personal que cobreixi la R.Ll.T per al Centre, MÉS previsió en el control de presos inadaptats, des de CCOO venim reiterant la petició que compleixin amb allò que diu la RLT, Continuarem denunciant a la DG i al CPQC perquè compleixin amb els mínims de plantilla.

La Roca del Vallès, 16 de març de 2017

Descarrega la nota en PDF