A QUÈ ESPEREN? PROVES DE COVID-19 JA!!!

Amb data de 30 de març des de les delegacions i subdelegacions del govern s’està enviant instruccions als centres dependents de la Secretària d’II.PP. perquè els funcionaris de serveis penitenciaris, considerats servei essencial prioritari igual que les FCSE, policia local, etc. sol·licitin la realització de proves cridant al número d’atenció pel coronavirus de cada comunitat, ja que els tests estan disponibles.

CCOO ens hem posat en contacte amb la SMPRAV i no els consta res i encara no sembla que el protocol per a realitzar les proves estigui disponible.

CCOO exigim a l’Administració que el protocol es desenvolupi d’una vegada, i que es puguin realitzar les proves immediatament i amb absoluta urgència. No és presentable que aquí estiguem actuant amb una lentitud, desorganització i incapacitat gairebé criminal.

Si no es prenen mesures amb caràcter d’urgència i els tests es comencen a realitzar ja mateix al personal de serveis penitenciaris dependent de la SMPRAV, com servei essencial prioritari que som, CCOO procedirem a prendre mesures legals i a denunciar-ho.

Hi ha un límit que no es pot creuar mai i és el de la seguretat vital dels treballadors penitenciaris catalans i de les seves famílies!

Barcelona a 30 de març de 2020

#NOsensemascaretes

DESCARREGA EN PDF LA NOTA DE CCOO DEMANANT PROVES JA!