C.P. OBERT LLEIDA: BUFANDA O BUF – FINALMENT S’HA FET JUSTÍCIA, COMPANYS!!!!!!!

FINALMENT S’HA FET JUSTÍCIA, COMPANYS!!!!!!!

Després de les reunions que va mantenir aquesta Secció Sindical amb el director per fer-li veure el malestar de la plantilla, i l’escrit presentat en el seu dia.

Els nostres companys afectats injustament per la decisió de la direcció d’aquest centre, d’avaluar-los a la baixa amb reducció del salari, han estat cridats per poder tornar a fer al·legacions a la seva avaluació.

L’equip directiu, amb una altra gran mostra de generositat de la qual ens té tan acostumats, ha reconsiderat el tema; segurament per no quedar com l’únic centre que menystenia als seus treballadors, ha pujat un punt, disset a tots els afectats.

Des de CCOO, sabem que el greuge personal no el podrem restablir, però almenys, els afectats no veuran afectada la seva nòmina de desembre.

Aprofitem l’avinentesa, per desitjar-vos unes bones festes de Nadal!!!!!!!!!!!!!

Lleida, 23 de novembre de 2022

Secció Sindical C.P. Obert de Lleida

DESCARREGA EN PDF LA NOTA INFORMATIVA DE LA SECCIÓ SINDICAL DEL C.P. OBERT DE LLEIDA