CONCURS DE COMANDAMENTS. L’HAN TORNAT A EMMERDAR!

ENÈSIM LLIURAMENT DEL SAINET DEDICAT A LA INCOMPETÈNCIA DEL DEPARTAMENT, INTERPRETAT DE MANERA EXCEL·LENT EN TOTS ELS SEUS PAPERS PELS SEUS RESPONSABLES.

ARA LI HA TOCAT AL CONCURS DE COMANDAMENTS JUS031

Avui, divendres 26 de maig de 2023, s’ha publicat la resolució de la Junta de Mèrits amb la publicació dels resultats de les persones aptes de la prova de la segona fase del concurs de comandaments de nivell CUSI/CAF/EAA/RIET JUS/031/2022.

Per desgràcia la llista de persones aptes que acompanyava a la resolució, i que afortunadament l’administració ja ha despenjat de la pàgina web, una vegada més contenia una quantitat enorme d’errors, començant per persones aprovades que no apareixien en llista, i acabant per notes que no corresponien. En el moment de redactar aquest escrit, queda pendent la publicació de la llista correcta, que juren i perjuren que serà avui mateix.

La incapacitat manifesta d’aquesta administració s’ha demostrat de manera contínua i ho ha fet a tots els nivells. No hi ha procés en el qual no s’hagin acumulat els errors més grollers i ridículs.

En aquest cas concret la medalla a la incapacitat manifesta correspon a la Subdirecció General d’RR.HH. i Relacions Laborals del departament, de la qual depèn el Servei de Selecció i Provisió. Però quan no són uns, són els altres.

Els nostres gestors només són capaços d’actuar amb la velocitat d’una tortuga. I en el moment que intenten accelerar un procés, perquè els enxampa el llop, sempre, sempre, sempre s’acaben estavellant d’una manera o una altra.

Totes les accions del personal dels centres penitenciaris catalans són revisades amb lupa i qualsevol presumpte error sempre és perseguit de manera implacable i immisericorde. És hora que donin exemple. Que no es pugui dir una altra vegada, parafrasejant en una certa manera a Orwell en «Animal Farm», quan els porcs fan seu el poder en la granja, «que tots són iguals, però alguns són més iguals que altres”.

Esperem que quan s’hagi de calcular enguany el complement de productivitat dels responsables del departament d’aquest any, l’administració es recordi de les contínues ficades de pota dels seus responsables i dirigents.

CCOO hem sol·licitat a l’Administració que corregeixin el més urgent possible aquests errors, es publiqui una llista nova i, sobretot, que almenys per una vegada que depurin les responsabilitats pertinents

CCOO hem exigit a l’Administració que per transparència i bona fe publiquin  una  resposta oficial urgent que expliqui els fets succeïts i es comuniqui a tots els tercers que han pres part al procés.

Barcelona, 26 de maig de 2023

CCOO, 1A FORÇA SINDICAL DE CATALUNYA
LLUITEM PELS TEUS DRETS, T’INFORMEM AMB VERACITAT I PRECISIÓ

DESCARREGA EN PDF LA NOTA INFORMATIVA SOBRE EL FIASCO D E LES LLISTES DEL CONCURS DE COMANDAMENTS JUS031