EL BOLSAZO RELOADED

L’Administració i UGT, CSIF, CATAC i CSC són autèntics TRILERS fent tripijocs amb les places.

Com el CONILL DE LES PILES de l’anunci, el BOLSAZO als interins dura, dura i dura. I segueix, segueix i segueix el Matrix als companys interins.

Les seves últimes MALIFETES:

• 4 llocs sorpresade GSI en Joves i altres moviments VIP’s
  • Llocs a Puig dels Basses oferts a interins que no havien seleccionat l’opció i per darrere d’altres que sí que l’havien seleccionat.
  • Opacitat salvatge de l’administració en els oferiments als interins.
  • CAP ACTE PÚBLIC

Tot això
BENEÏT per UGT i CSIF i les seves comparses CATAC i CSC

CSIF encara DÓNA LES GRÀCIES perquè l’Administració li explica els seus tripijocs i malifetes. I CSIF se sent feliç i dona les gràcies per escrit per això!

UGT una vegada més VEN FUM, i a més tòxic! Diu què ha aconseguit incorporar a bossa reforços que és el que l’Administració vol i ha de fer AMB O SENSE UGT perquè si no, NO POT COBRIR VACANTS!

Això és una VERGONYA i aquesta situació NO POT CONTINUAR!

UGT i CSIF al costat dels seus satèl·lits CATAC i CSC han de DENUNCIAR  la modificació de l’acord de bossa que van signar, i negociar UN NOU MILLOR ACORD JA MATEIX!

CCOO NO vam signar aquesta modificació vergonyosa i claudicant!

CCOO NO ENS RENDIM a l’Administració!

El divendres passat, 8 de novembre l’Administració va convocar secretament reunió amb els sindicats signants de la vergonyosa i incomprensiblement claudicant modificació de l’acord de bossa de 2006, UGT, CSIF i els seus adlàters CATAC i el sindicat de l’administració CSC.

A la reunió NO VA SER CONVOCADA CCOO

CCOO, ÚNIC SINDICAT que rebutgem un acord que és una vergonya i una covarda claudicació!

CCOO no va ser convocada a pesar que la reunió va tractar temes que afecten a TOTS els treballadors, de carrera i interins i que sobrepassen les funcions de la Comissió de Seguiment de la borsa.

Durant la reunió es van evidenciar els jocs de mans i les manipulacions en les quals ha incorregut l’Administració i que tots els treballadors afectats han pogut veure i sofrir en les seves pròpies carns:

1. L’aparició de 4 places de GSIPER SORPRESA en el C.P. Joves a cobrir com a substitucions EL DIA POSTERIOR a l’assignació de places als interins.
  2. L’oferta de places a Puig dels Bassesa interins que NO HAVIEN triat aquest centre dins de les seves opcions territorials i quan llocs menys cobejats del CPPB s’havien ofert i assignat a interins més antics. Segons l’Administració perquè si no ignoraven l’acord, no podien cobrir places en el CPPB.
  3. L’opacitat absoluta de l’assignació telefònica de places, amb exemples d’autèntica i indignant vergonya i moviments VIP’s opacs i foscos
  4. La venda de fum per part d’UGT sobre la incorporació dels reforços que quedaven a la bossa d’interins, com si fos un gran assoliment sindical, ocultant que l’Administració està obligada a això perquè si no, no pot cobrir vacants.

El pitjor de tot això no és que CSIF encara ha aplaudit a l’Administració per explicar-li les seves vergonyoses manipulacions, la qual cosa ja és del gènere ximple, i que UGT ha venut novament el fum tòxic que acostuma per a justificar i tapar la seva signatura del despropòsit de la modificació de bossa.

No, el pitjor és que els sindicats signants no sols signen un acord lesiu ¡sinó que ES MENGEN AMB PATATES les vulneracions que fa l’Administració i les venen com a transparència!

• CCOO ja vam avisar FA MESOS que l’Administració estava obligada per la ineludible necessitat de cobrir places vacants a passar tots els reforços a bossa, com efectivament ha passat. Ara ho ha fet perquè no tocava una altra. UGT no ha aconseguit RES, que no anés a passar. Només manipula amb fum, fum i més fum.

• CCOO ja vam avisar FA MESOS també que la modificació de l’acord signada pels altres sindicats no contenia salvaguardes que impedissin el grapeig i manipulació de places per part de l’Administració.

• CCOO ja vam avisar FA MESOS que l’Administració podia usar els àmbits territorials i funcionals per a oferir places si li donava la gana i com li donés la gana. I si no, també. I és el que ha passat a Puig dels Bassesi a Joves.

• CCOO ja vam avisar FA MESOS que el procediment d’oferta de les places era fosc, opac i sense cap garantia.

• CCOO ja vam demanar des de FA MESOS ACTES PÚBLICS.

• CCOO ja vam avisar FA MESOS que la nova comissió de seguiment de la borsa és únicament un òrgan de rendició permanent i de dir amén a tot el que l’Administració li doni la gana imposar. Això de CSIF, de donar les gràcies perquè l’Administració li explica els enganys i vulneracions que ha comès, ja és vergonyós.

• CCOO ja demanem des de FA MESOS quees contractin a tots els interins en borsa i que es convoquin les proves en el CAR per als 300 aspirants que queden en llista. Celebrem que ara CSIF es desperti i TAMBÉ ho demani. De més verdes en maduren!

• CCOO ja vam avisar FA MESOS que aquesta modificació de l’Acord de borsa afectaria de retruc als funcionaris de carrera amb vacants que mai se’ls oferirien. CONCURS DE TRASLLATS JA!!!!

Sembla que els sindicats signants UGT i CSIF al costat dels seus adlàters CATAC i CSC s’estan donant compte de la barbaritat que van signar després de tot just dues reunions.

Si les seves queixes a destemps no són llàgrimes de cocodril mentideres i manipulades…

UGT, CSIF i els seus minions haurien de DENUNCIAR IMMEDIATAMENT la modificació i procedir a negociar UN MILLOR NOU ACORD

El “sostenella i no enmendalla” per a ocultar els errors propis NO és cap solució.

CCOO estem més que disposats a obrir els braços als nostres companys dels altres sindicats per NEGOCIAR UN NOU ACORD DE BORSA que realment satisfaci i defensi els drets dels interins!

Rendir-se a l’Administració i vendre fum no és una opció!

Junts podem i som més forts!

Barcelona a 11 de novembre de 2019

DESCARREGA EN PDF LA NOTA INFORMATIVA SOBRE EL BOLSAZO RELOADED