ELECCIONS SINDICALS 2023: CCOO MANTENIM LA NOSTRA POSICIÓ

Ahir es van dur a terme les eleccions sindicals de 2023 en el nostre àmbit.

CCOO volem agrair a tots els treballadors i treballadores penitenciàries la participació en les eleccions sindicals 2023, especialment a totes i tots els que han dipositat la seva confiança en nosaltres.

Els resultats han estat els següents:

CCOO ens hem revalidat com tercera força sindical en l’àmbit penitenciari, i davant d’una campanya bruta plena d’injúries i mentides per part d’algunes organitzacions, CCOO reafirmem els nostres compromisos electorals amb més força i il·lusió que mai.

CCOO agraïm el suport rebut, i continuarem treballant, tal com hem treballat durant aquests 4 anys anteriors, aconseguint revertir la dinàmica de retallades i congelacions de períodes anteriors, i aconseguint objectius de gran importància, que permeten encarar amb confiança la resolució d’alguns dels problemes més importants del col·lectiu als quals ens continuem enfrontant.

L’anàlisi d’aquestes eleccions demostra un clar reflex de la nostra societat. La campanya portada a terme per part dels sindicats més extremistes i ultradretans, plena de desqualificacions, manipulacions i fal·làcies, ha generat una polarització en la plantilla penitenciària que ha derivat en premiar  a la facció que practica el discurs més radical i sensacionalista. Lamentablement,  d’això qui més surt beneficiat és l’Administració.

CCOO tenim clar que el camí es fa caminant, i continuarem la nostra tasca, que és la de aconseguir els millors resultats i les millors condicions pels nostres afiliats i afiliades, i tot el personal penitenciari en conjunt, amb veracitat, ètica i amb la  màxima professionalitat.

CCOO REAFIRMEM ELS NOSTRES COMPROMISOS ELECTORALS I LA DEFENSA DE TOTS ELS TREBALLADORS I TREBALLADORES AMB MÉS FORÇA I IL·LUSIÓ QUE MAI!

Barcelona, 23 de novembre de 2023

DESCARREGA EN PDF LA NOTA INFORMATIVA SOBRE LES ELECCIONES SINDICALS DE 2023