LA VERGONYA DEL BOLSAZO CONTINUA: PUBLICATS ELS RESULTATS DE LA PROVA DEL 10/12/2020

L’Administració, amb el beneplàcit d’UGT, CSIF, CATAC i CSC, signants de la modificació de la vergonya de l’acord de la borsa d’interins del 2006, CONTINUA FENT I DESFENT A VOLUNTAT.

Avui, 18 de desembre de 2020, «L’Òrgan de Selecció», pseudònim d’aquí mano jo i per això faig el que em dóna la gana, ha publicat els resultats de la prova realitzada el 10 de desembre per a incloure a 200 candidats més en l’espècie de llimbs fora de la borsa d’interins i de la seva regulació.

Podeu descarregar el PDF de l’acord aquí:

Aquesta modificació de 2019 de l’acord de 2006, que CCOO ENS VÀREM NEGAR A SIGNAR I NO ACCEPTAREM MAI, ha permès a l’Administració posar a 400 companys fora de la bossa d’interins, en una sub-borsa de la vergonya, sense cap control, sense limitacions, sense drets.

I això ho van permetre amb la seva signatura i ho permeten ara amb el seu silenci UGT, CSIF, CATAC i CSC!

CCOO vam veure clarament que aquesta modificació era un desastre sense pal·liatius que atorgava mans lliures a l’Administració permetent les seves martingales amb llibertat. PER AIXÒ CCOO NO HO VÀREM SIGNAR.

Per què en canvi UGT, CSIF, CATAC i CSC que van signar-ho?

I per què NO denuncien aquesta modificació que deixa a 400 persones fora de la regulació de la borsa, a la intempèrie i sense cap defensa?

CCOO creiem fermament en la necessitat ineludible de contractar més substituts amb urgència ara mateix, i aplaudim la selecció d’aquest futurs companys, però no en aquestes condicions, o més aviat, la falta d’elles, sense cap regulació, a capritx complet de l’Administració.

CCOO ens vam oposar a la modificació de 2019 de l’acord de borsa de 2006 per dues raons:

• Empitjorava moltíssim la situació dels interins permetent mans lliures a l’Administració a cost zero, ja que crear àrees funcionals i ficar als substituts que llavors hi havia en la borsa no eren conquestes sinó necessitats ineludibles per a l’Administració. Per a sorpresa nostra, només CCOO ens vam adonar que signar aquesta modificació hagués significat sancionar una modificació absolutament desastrosa.
  • Autoritzava l’aparició fora de la borsa d’interins de centenars de «substituts» sense regulació que els empari, sense control de l’administració i sense drets.

CCOO, com a sindicat de classe, compromesos amb els drets dels treballadors, NO PODÍEM SIGNAR UN DESASTRE D’AQUEST CALIBRE, i no el vam fer. I NO HO FAREM ENCARA QUE ENS QUEDEM COMPLETAMENT SOLS.

CCOO som L’ÚNIC SINDICAT que defensem que aquests 200 companys, igual que els altres 200 substituts contractats d’acord amb el procés de juny d’enguany, HAN D’ENTRAR EN LA BORSA D’INTERINS AMB L’ANTIGUITAT QUE ELS CORRESPONGUI.

NO POT HAVER-HI INTERINS DE PRIMERA, DE SEGONA I FINS I TOT DE TERCERA!

Barcelona a 18 de desembre de 2020

DESCARREGA EN PDF LA NOTA INFORMATIVA DE CCOO SOBRE LA CONTINUACIÓ DEL BOLSAZO

DESCARREGA EN PDF L’ACORD DE 17/12/2020 DEL «ÒRGAN DE SELECCIÓ» DEL PROCÉS JUS/223/2020

US CONTINUAREM  INFORMANT!