L’ADMINISTRACIÓ INCOMPLEIX EL COMPROMÍS D’OFERIR VACANTS A LA TOTALITAT D’INTERINS

CCOO denunciem un nou incompliment de l’Administració. En aquest cas, s’incompleix el compromís d’assignació a places vacants de la totalitat dels 94 interins que tenien data fi 31 de gener, i que eren els darrers integrants de la borsa de treball.

El Departament ofereix 101 places, 60 vacants i la resta serien 41 substitucions que l’Administració assegura que tindran condició similar al tipus estructural. Afirmen que  el contracte per les substitucions seria d’un mínim de 6 mesos, renovant-los tractant de mantenir al mateix centre als treballadors. CCOO desconfiem de les promeses i continuarem exigint el compliment dels Acords.

Places ofertades per l’Administració :

GSI GAMV GAMP GO TOTAL
CP Brians 1 6 6 + 3 6 + 9
CP Brians 2 9 14 8 1 23 + 9
CP Quatre Camins 6 8 + 3 4 2 14 + 9
CP Lledoners 2 1 + 1 1 2 + 3
CP Mas d’Enric 5 2 + 1 3 5 + 6
CP Puig de les Basses 6 + 3 1 + 2 3 10 + 5
TOTAL 6 + 31 32 + 10 15 7 60 + 41
  • En negre places VACANTS estructurals sense data fi
  • En vermell places en SUSTITUCIÓ (nomenament per 6 mesos)

L’Administració afirma que mantenint el rànquing d’antiguitat, contactarà amb els treballadors a partir d’avui, oferint totes les places disponibles. La incorporació es realitzaria el pròxim 1 de febrer. CCOO denunciem que finalment no han acceptat realitzar un acte públic en els mateixos termes que es va realitzar l’estiu passat, amb la participació de tothom.

L’Administració s’excusa de manera lamentable en que no té més vacants. CCOO hem demanat explicacions, denunciant que places hi ha de sobres en els llocs no cobertes de les RLT’s (relació de llocs de treball dels centres).

CCOO denunciem que el maltracte als treballadors continua sent el modus operandi d’una Administració que incompleix metòdicament la major part dels acords i compromisos als quals arriba.

CCOO també hem exigit que finalitzi l’explotació a qué estan sotmetent al personal interí de reforç, que de facto treballa quant i com la direcció de cada centre vol sense cap respecte pels horaris pactats.

CCOO no acceptarem mai l’existència de  treballadors de segona, sense drets i sense gens d’estabilitat. Per tot això, exigim que  els companys incorporats en el darrer procés siguin tractats com la resta de treballadors, amb estabilitat i condició d’estructurals.

CCOO exigim a l’Administració que prengui mesures dirigides a eliminar la precarietat laboral cobrint totes les places dels centres de manera estable i petició d’oferta pública i l’Administració defensi la totalitat de les 550 places que ocupen actualment els interins.

DESCARREGA LA RELACIÓ DE LLOCS OFERITS PER L’ADMINISTRACIÓ EN PDF

DESCARREGA LA NOTA EN PDF