NO AL PRP ABERRANT DE L’ADMINISTRACIÓ! ELS SINDICATS PRESENTEM LA NOSTRA PROPOSTA CONJUNTA

Fa uns dies l'Administració va presentar una proposta de nou PRP que només pot qualificar-se com a autèntica bufetada als treballadors penitenciaris.

Més enllà de conceptes aberrants, injustos i sobretot il·legals, com la penalització per a tots els treballadors per actes individuals o la penalització de permisos i llicències legals recollits a l'EBEP i la llei 8/2006, la plasmació per escrit d'aquest bunyol que l'Administració denomina proposta, s'ha realitzat de manera increïblement barroera que evidencia un desconeixement absolut, complet i extremadament greu del que és el món penitenciari per part dels seus gestors.

CCOO REBUTGEM de manera ferma i terminant aquesta proposta indignant i aberrant i ens neguem a entrar a discutir o negociar CAP dels seus termes abusius.

L'Administració ha d'aprendre, sigui de grat o per força, que els drets bàsics tan durament guanyats i reconeguts legalment per llei no es negocien mai i encara menys s'eliminen.

CCOO hem defensat des de fa anys que les quantitats actuals del PRP s'han d'integrar primer en el complement específic i després ja es negociarà un altre complement. Però que quedi clar per a tots que CCOO MAI acceptarem que cap nou PRP es negoci en els termes salvatges i desbocats que l'Administració ha plantejat.

CCOO, instant la unitat sindical de tots els representants dels treballadors presents a la mesa de negociació, creiem fermament i des de fa molt temps que donar una resposta unitària i conjunta no sols a aquesta pseudo proposta amenaçadora sinó a totes les que vindran després d'ella amb la clara intenció de destruir les nostres condicions de treball, és absolutament imprescindible. Per això, reunits en la seu de CCOO, tots els sindicats representatius que ens asseiem en la Mesa Sectorial hem consensuat una proposta unitària i conjunta de nou PRP que presentem als treballadors penitenciaris i que demà tots els sindicats lliurarem a l'Administració.

Barcelona a 20 de gener de 2019

(Feu click a l'imatge per descarregar el PDF amb la proposta conjunta de nou prp)