En el desenvolupament de l’organització d’aquestes proves selectives s’han detectat incidències que podrien afectar els principis d’igualtat, mèrit i capacitat en l’accés a la funció pública.
Amb la voluntat de recopilar la màxima informació possible, la Direcció General de Funció Pública ha habilitat un canal específic perquè els aspirants que van assistir-hi comuniquin, voluntàriament, aquestes possibles incidències.
El formulari estarà disponible fins al divendres 5 de maig de 2023 (inclòs).
No es donarà una resposta personalitzadaa les comunicacions rebudes. La informació facilitada permetrà a la Direcció General de Funció Pública avaluar de forma objectiva les incidències que han tingut lloc i, en conseqüència, prendre decisions respecte de les convocatòries. Aviat s’informarà de les mesures preses.

May 2 2023
S’HA OBERT LA BUSTIA PER COMUNICAR LES INCIDÈNCIES RELATIVES A LES PROVES DEL CONCURS OPOSICIÓ D’ESTABILITZACIÓ
L’administració ha obert avui la bústia pública per a la comunicació d’incidències relatives al desenvolupament de la prova selectiva dels processos d’estabilització, mitjançant concurs oposició, convocats per la Direcció General de Funció Pública sofertes durant el desastrós transcurs de les proves convocades per al dissabte passat 29 d’abril de 2023.
Información facilitada por la administración:
Formulari d’incidències
En data 29 d’abril de 2023 es van celebrar les proves selectives dels processos d’estabilització, mitjançant el sistema selectiu de concurs oposició, convocats per la Direcció General de Funció Pública (convocatòries amb núm. de registre 600, 643, 650 i 700).
En el desenvolupament de l’organització d’aquestes proves selectives s’han detectat incidències que podrien afectar els principis d’igualtat, mèrit i capacitat en l’accés a la funció pública.
Amb la voluntat de recopilar la màxima informació possible, la Direcció General de Funció Pública ha habilitat un canal específic perquè els aspirants que van assistir-hi comuniquin, voluntàriament, aquestes possibles incidències.
El formulari estarà disponible fins al divendres 5 de maig de 2023 (inclòs).
No es donarà una resposta personalitzadaa les comunicacions rebudes. La informació facilitada permetrà a la Direcció General de Funció Pública avaluar de forma objectiva les incidències que han tingut lloc i, en conseqüència, prendre decisions respecte de les convocatòries. Aviat s’informarà de les mesures preses.
FEU CLIC AQUÍ PER ACCEDIR AL FORMULARI DE COMUNICACIÓ D’INCIDENCIES
FEU CLIC PER ACCEDIR A LA PÀGINA DE L’ADMINISTRACIÓ AMB LA INFORMACIÓ
Barcelona, 2 de maig de 2023