MESA SECTORIAL 26/04/2022 – NEGOCIACIÓ DE LA INCLUSIÓ DEL PRP A L’ESPECÍFIC

CCOO 1a Força Sindical de Catalunya, hem defensat a la Mesa Sectorial la linealitat de la integració del PRP a l’específic!

Durant la reunió de la Taula Sectorial de Personal Tècnic i Administratiu de la qual depèn el grup de treball penitenciari d’avui dimarts 26 d’abril de 2022, CCOO hem defensat la nostra postura respecte a la integració del PRP en l’específic davant la situació de bloqueig en la qual s’ha situat la Secretaria de Mesures Penals.

L’Administració continua amb la seva intenció de fer un repartiment no lineal de la partida pressupostària,  i vincular la integració amb canvis de condicions laborals.

CCOO, per contra, hem defensat novament que si cobrem linealment, el repartiment ha de ser també lineal, i que qualsevol canvi de condicions laborals únicament es pot tractar en el marc de la negociació d’un nou acord de condicions laborals.

L’Administració ha insistit una vegada més amb un informe de la sindicatura de comptes que CCOO considerem incorrecte, ja que el dictamen de la sindicatura no es referia a un «programa», com és el PRP, sinó a un «complement específic transitori».

L’Administració també ha afegit un suposat «informe jurídic» de Funció Pública, que no és més que una consulta, on bàsicament  es contesta que fer un repartiment no lineal com proposa el departament de Justícia, no és il·legal, però tampoc diu que fer-ho lineal ho sigui.

Funció pública ha fet una crida  a continuar les negociacions, i s’ha compromès a assistir a la pròxima reunió de negociació.

CCOO continuarem defensant la linealitat en la integració del PRP al complement específic

Barcelona, 26 d’abril de 2022

DESCARREGA EN PDF LA NOTA INFORMATIVA SOBRE LA INTEGRACIÓ DEL PRP A L’ESPECÍFIC 26/04/2022