ELS SINDICATS REPRESENTATIUS PROMOVEM UNA RECOLLIDA DE SIGNATURES PER DEMANAR EL CESSAMENT DE TOTA LA CÚPULA PENITENCIÀRIA FIRMA PER DEFENSAR LA TEVA DIGNITAT!!!!!

Els sindicats representatius UGTPRESONS, CCOO, CSIF-PRESONS i CATAC, creiem que les decisions que està prenent el Secretari de Mesures Penals, Amand Calderó, amb el recolzament del Subdirector General de Programes de Rehabilitació i Sanitat, Carles Soler, de la Subdirectora General de Centres i Gestió Penitenciària, Paula Montero, i de la Subdirectora de RRHH i Econòmics, Rosa Pérez, són de tal gravetat que els desacredita i incapacita per continuar gestionant un àmbit del que els professionals penitenciaris n’estem orgullosos.

L’actual administració penitenciària està demostrant des de fa anys un absolut menyspreu per tots nosaltres quan no dubta a posar-nos en perill apostant per infradotar els centres penitenciaris, anteposant els criteris econòmics per sobre dels relacionats a garantir la nostra seguretat.

A més, amb un cinisme malaltís, al mateix temps que redueixen constantment les plantilles de les tres àrees de treball, ens exigeixen un esforç extra i un sacrifici suplementari.
Però si ja és greu la gestió que estan duent a terme en matèria de personal, ara, amb les erràtiques decisions que estan prenent per prevenir l’impacte de la COVID 19, han traspassat una línia vermella que no podem tolerar.

I més quan a sobre de prendre conscientment mesures provocadores i miserables que afecten les nostres condicions laborals, després les defensen sense pudor utilitzant arguments menyspreables i, fins i tot fastigosos, com que s’hauran de retornar els minuts no treballats per sortir de manera esglaonada o que el personal de rehabilitació s’ha de fer imprescindible sinó vol que el tornin a reduir el sou un 15%.

UGTPRESONS, CCOO, CSIF-PRESONS i CATAC considerem que s’ha arribat a un punt de no retorn en el que els professionals penitenciaris han perdut totalment la confiança en els actuals responsables penitenciaris i en el que la relació d’aquests amb els sindicats representatius està absolutament deteriorada.

Per això pensem que és necessari que es produeixi un relleu de tot l’equip que integra la Secretaria de Mesures Penals i per això encetem una recollida de signatures que enviarem a la Consellera de Justícia per reclamar la substitució dels màxims responsables penitenciaris.

FIRMA EXIGINT EL CESSAMENT DE LA CÚPULA PENITENCIÀRIA!!

DESCARREGA EN PDF L’ESCRIT ON ELS SINDICATS REPRESENTATIUS PROMOVEM UNA RECOLLIDA DE SIGNATURES PER DEMANAR EL CESSAMENT DE TOTA LA CÚPULA PENITENCIÀRIA