C.P. BRIANS 1: REUNIÓ AMB LA DIRECCIÓ 10/03/2021

La Secció Sindical de CCOO del CP Brians1, ens vam reunir ahir amb la Direcció del centre a petició de la recentment incorporada al càrrec, l’objecte d’aquesta trobada era facilitar-nos informació i tractar de manera informal un assumpte que properament afectarà a tot el personal del centre i que és el següent:

Està prevista la construcció d’una nova cuina al centre (a l’espai exterior al costat del departament d’Infermeria), quedant l’actual cuina com a gran magatzem i bugaderia. La inauguració d’aquesta nova cuina implica, per raons de seguretat, modificar les actuals condicions tècniques i d’ubicació del CCI, que per altra banda ha quedat sense el suficient espai per poder instal·lar noves càmeres. Un cop vistes totes les possibilitats que ofereix el centre la direcció ens informa que la que sembla ser la més adequada és la d’ubicar el nou CCI al lloc de la cafeteria interior, per tant aquesta quedaria inhabilitada, i tenint en compte que en el termini d’aproximadament un any el CIRE ja es farà càrrec del servei de cafeteria, al nostre centre quedaria únicament la cafeteria exterior, per suplir aquesta manca la proposta és habilitar una zona nova amb màquines de vending, que estaria ubicada a l’antic CAS, comptat també amb un espai exterior (terrassa) degudament delimitat i resguardat respecte del Carrer Major per preservar la privacitat del usuaris.

Se’ns informa també que inicialment la data prevista de finalització d’aquestes obres seria entre juny i setembre de l’any 2022.

Esperem que en les pròximes setmanes i mesos puguem conèixer amb més detall les propostes definitives en relació a l’execució d’aquestes obres.

Sant Esteve Sesrovires a 10 de març de 2021

DESCARREGA EN PDF LA NOTA INFORMATIVA DE LA REUNIÓ AMB LA DIRECCIÓ DEL C.P. BRIANS 1 DEL 10/03/2021