C.P. QUATRE CAMINS: ESCRIT CONJUNT AL DIRECTOR DEL CENTRE

Sr. Domingo Estepa Camacho

Director del Centre Penitenciari Quatre Camins de Barcelona

Els sindicats i associacions de funcionaris que signen aquest document li demanen el següent:

Que deixi sense efectes la normativa que vostè vol implantar a partir de l´1 de maig del 2021, perquè aquesta no respecta l´acord 2003/2005, en referència al coeficient de simultaneïtat del 25% de les absències (vacances, assumptes personals i compensació de festius).

També volem comunicar-li que els funcionaris d´interior del centre són conscients de la situació de dèficit de personal que té el centre, però no se’ls pot fer responsables d´aquesta situació, que es perpetua en el temps. Malgrat això, el compromís dels funcionaris del centre pel correcte funcionament del mateix, ha quedat sempre palès, i així seguirà sent, sempre i quan es respectin els seus drets com a treballadors.

Els sindicats i els funcionaris/es del centre penitenciari Quatre Camins sol·licitem que, amb la major celeritat possible, deixi sense efectes aquesta normativa i ho comuniqui a través de l’escrit corresponent.

Barcelona 24 d´abril del 2021

DESCARREGA EN PDF L’ESCRIT REGISTRAT AL DIRECTOR DEL C.P. QUATRE CAMINS