ESPIRAL D’INCIDENTS GREUS DESCONTROLATS AL C.P. LLEDONERS

Avui dijous i ja per segona vegada aquesta setmana ens ha tocat viure un altre incident greu al DERT on s’ha activat un CODI VERMELL on un intern en primer grau ha cremat roba de llit a la cel.la omplint tota l’ala de fum dens i resistint-se a ser tret de la seva i a la seva reducció. Un company ha tingut de ser derivat per ser ates a la mútua. Es imperdonable, l’augment constant d’incidents greus i de companys agredits al centre

Des de CCOO volem felicitar a tots els companys que gràcies a la seva professionalitat han pogut gestionar aquests greu incident i tots els que hem patit darrerament. Tot el nostre suport per la precarietat laboral que estan patint.

De un temps aquí, estem veien com molts professionals que han prestat servei a diferents DERT’s de Catalunya, han patit una evident caça de bruixes, amb informacions reservades de dubtosa legalitat, o bé han estat convidats a treballar a altres departaments, o directament se’ls ha reubicat, sense donar cap tipus d’explicació ni agraïment. FELICITEM A TOTS ELS COMPANYS DELS DERT’s . TOT EL NOSTRE SUPORT A LA PLANTILLA

Des de CCOO demanem que es deixi d’utilitzar com a moneda de canvi la cara, el pa i la dignitat dels treballadors, als quals tornem a recordar, en comptes d’agrair-los se’ls discrimina, recrimina i expedienten.

La política de la Secretaria en matèria de seguretat i d’interior ha estat polvoritzar-la completament i de manera suïcida. Exigim a la direcció del centre FETS I NO PARAULES, com li vam exigir ahir en la reunió mantinguda. ES L’HORA DEL FETS.

CCOO DIEM PROU!

Exigim de manera immediata la reunió de direcció amb els caps de servei / cusis per donar sortida a tota la seva problemàtica, reafirma la seva tasca i donar-los tot el suport. DES D’AQUI UNA ALTRE VEGADA ENS TENIU AL VOSTRES COSTAT.

La creació del comitè de seguretat al centre es ja a la vista de l’espiral continu d’incidents i agressions al centre totalment necessari no es pot demorar.

Per això li demanem a la direcció del centre FETS I NO PARAULES

Al nostres companys els hi diem AQUI ESTEM, TOT EL NOSTRE SUPORT, SUPORT que falta per part de la direcció del centre

Sant Joan de Vilatorrada, 20 de maig 2021

DESCARREGA EN PDF LA NOTA INFORMATIVA DE LA SECCIÓ SINDICAL DE CCOO DEL C.P. LLEDONERS