C.P. PONENT: NOVA AGRESSIÓ A PONENT

GREU INCIDENT AL MR-4

Aquest cop, els companys de servei al Mr-4, han patit una brutal agressió per part d’un intern, amb problemes psiquiàtrics, el qual, possiblement, no ingeria la medicació pautada pels serveis mèdics, fet facilitat per l’actual sistema de repartiment de la mateixa.

Esperem que els companys agredits, amb mossegades, cops, etc… es recuperin física i anímicament, i els donem el nostre suport.

Agraïm igualment a tots els professionals del centre que van acudir immediatament per tal de donar suport i evitar que l’intern continués amb l’agressió, i esperem que aquesta sigui tractada, per part de qui pertoqui, com a un atemptat a l’autoritat, que tingui les conseqüències legals adequades, ja que aquesta es una de les úniques eines de les que disposem per intentar salvaguardar la nostra integritat, evitant així la habitual impunitat que suposa agredir a un funcionari.

TORNEM a recordar que actualment, el nostre centre es el que té la plantilla més envellida de tota Catalunya, amb les instal·lacions més antigues i deteriorades, i tot i així, rebem una gran quantitat d’interns d’altres centres, amb problemes d’adaptabilitat, pretenent que es realitzi aquí les tasques que a altres centres no han pogut assolir amb més mitjans que nosaltres.

Degut a la nova tipologia delictiva amb la que tenim que treballar, necessitem un significatiu augment de plantilla al centre, facilitar les segones activitats, dignes i fora del centre, exactament igual que altres col·lectius, i evidentment, NECESSITEM la construcció d’un nou Centre Penitenciari , adaptat al segle XXI, que ja portem uns quants anys d’ell. L’actual, es troba en un estat ruïnós, i totes les inversions que es puguin fer sobre ell, son com intentar que no s’enfonsi el Titanic amb tirites.

Lleida, 5 de Juny de 2023

DESCARREGA EN PDF LA NOTA DEL GREU INCIDENT AL MR-4 DE LA SECCIÓ SINDICAL DE CCOO DEL C.P. PONENT