CCOO RENOVEM LA SECCIÓ SINDICAL AL C.P. PUIG DE LES BASSES: IL·LUSIÓ, EXPERIENCIA I EMPENTA

Benvolguts companys,

Ens adrecem a tots els treballadors del Centre Penitenciari de Puig de les Basses  per a presentar-vos la renovada Secció Sindical de CCOO.

Aquest nou projecte neix amb il·lusió, encaminat a ajuntar l’experiència i l’empenta de la implicació dels treballadors del centre, companys que hem decidit donar un pas endavant per tots i totes. Partint de la casuística pròpia reivindicativa i l’elevadíssim nombre d’interins als centres penitenciaris catalans i en concret d’aquest centre, en lluita contra la precarietat laboral, sota la missió de l’equiparació entre treballadors amb independència de la situació d’origen, encapçalant la proclama d’interins en lluita.

La nostra Secció a Puig de les Basses està estructurada en una Comissió Executiva, de 5 membres i un delegat LOLS que representen als afiliats personalment i la resta de companys del nostre centre que treballem perquè el conjunt de treballadores i treballadors vegin millorades les seves condicions laborals, proclamant amb orgull una majoria de quatre interins en aquest nou repte. Prova d’això és la renovada confiança que ens han anat donant els treballadors, i des de les passades eleccions, la incorporació de quatre nous membres a la secció a Puig de les Basses. Restant a la vostra disposició, per tal de poder atendre les vostres propostes i suggeriments en defensa dels vostres drets:

• Javier, Genèric Servei Interior, guàrdia D.
  • Mireia, Genèric Servei Interior, guàrdia C.
  • Abel,Genèric Àrea Mixta Vigilància matins.
  • Núria, Genèric Àrea Mixta Vigilància matins.
  • Nardo, Cap de Serveis.
  • Agustí, Genèric Servei Interior, guàrdia G.

Us fem saber que en aquesta renovada Secció des de les passades eleccions som 2 funcionaris de carrera i 4 funcionaris interins. Creiem que és molt important disposar de companys interins dins la secció sindical i així poder continuar lluitant, com no pot ser d’una altra manera també en el nostre centre, en les presons catalanes.

És per això que ens complau comunicar-vos que des del dia 24 de gener el company Javier Amice per part de CCOO és el representant dels interins en les negociacions amb la Secretaria de Mesures Penals, Reinserció i Atenció a la Víctima vetllant especialment pels interessos d’aquest col·lectiu.

Dintre dels serveis que posem a disposició dels afiliats i treballadors, entre d’altres, els servei més dinàmic dins d’una APP actual en IOS i Android,  destacant els Plans Formatius i de preparació d’oposicions específics de serveis penitenciaris (temaris ADAMS), un Gabinet Jurídic propi de CCOO amb reconegut prestigi i el conjunt de serveis més ampli. Posem al vostre coneixement que disposem d’una pàgina web especifica on hi ha informació rellevant del sector presons amb un espai propi del centre Puig de les Basses on s’informarà dels esdeveniments, escrits generals i específics que afecten al col·lectiu i concretament al nostre centre penitenciari:

En el temps que portem presents a la xarxa hem anat ajustant la pàgina i continuarem fent-ho en el futur, pensant en els treballadors i en les nostres afiliades i afiliats. A través de la pàgina web transmetem el que som, com ens organitzem, quins serveis tenim, com afiliar-se i quins documents produïm reflex de la nostra activitat sindical.Us farem arribar puntualment a la vostra adreça de correu electrònic informació del vostre interès tant en l’àmbit general com del nostre centre de treball. També tenim nova adreça de correu electrònic exclusiva pel nostre centre Puig de les Basses on podeu fer-nos arribar les vostres preguntes i suggeriments. No cal dir que ens podeu preguntar qualsevol qüestió a qualsevol dels sis personalment. L’adreça és:

ccoocppb@ccoo.cat

Amb aquests dos mitjans que ens faciliten les noves tecnologies perseguim un doble propòsit: proporcionar als qui la visitin més i millor informació sobre el nostre sindicat i sobre el nostre treball i ser receptius a les opinions i reflexions que ens transmeteu vosaltres.

Esperem comptar amb el teu suport una vegada més i així poder continuar reforçant la nostra presència al centre i poder-te ser útil en les teves reivindicacions, interessos i propostes.

Restem a la vostra disposició.

Atentament,

Secció Sindical CCOO Puig de les Basses

ELECCIONS SINDICALS 2019, CCOO US CONVIDEM A PRENDRE PART:

Aprofitem l’avinentesa per recordar-vos que els pròxims dies 2 i 6 de Març se celebren les eleccions pels òrgans de representació del personal a les administracions públiques. Aquest vot es pot fer efectiu aquests dies presencialment a les urnes habilitades al centre o bé mitjançant el vot per correu que es sol·licita a través del portal ATRI:

PAS 1: Accedeix al portal Atri amb el teu usuari, en la part inferior dreta podràs trobar una icona de color verdaEleccions SindicalsCENS

PAS 2: Una vegada facis clic a “Eleccions sindicals Cens” t’apareixerà una aquesta pantalla on pots clicar a “vols fer la sol·licitud de vot per correu?”: Que caldrà omplir amb les dades personals. Si ho sol·licites d’aquesta manera, aviat rebràs la documentació a la teva adreça postal amb els documents per fer-ho efectiu portant directament el teu vot a la teva oficina de correus.

Per qualsevol dubte o qüestió relativa al procediment preguem contacteu amb nosaltres directament.

CCOO, demanem el vostre recolzament, com ferms defensors dels interessos de les treballadores i treballadors Penitenciaris, hem lluitat, lluitem i lluitarem per aconseguir recuperar els drets arrabassats, millores en les nostres condicions, per la dignitat del col·lectiu, amb l’honestedat més gran.

L’esperit de lluita, la il·lusió i la veracitat són símbols d’identitat de CCOO, sempre donant la cara amb i pels treballadors.

LA NOSTRA RESPONSABILITAT I EL NOSTRE DRET

PARTICIPA!