AGRESSIÓ AL MR7 DE CP LLEDONERS – 21.08.2018

Aquest diumenge hem tornat a patir una altre lamentable agressió al mòdul 7 que ha provocat que el Cap d’Unitat del departament tingués de ser atès per la mútua de les seves lesions així com una vegada traslladat l’intern al DERT, mentre es procedia a la contenció de l’intern, diversos companys han tingut de ser atesos pels serveis mèdics del centre.

Per si això no fos prou durant la tarda s’han produït dos aïllaments provisionals més al mòdul.

Exigim que el Departament adopti mesures per evitar aquest espiral d’augments constant d’agressions als centre penitenciaris que ja vam patir l’any passat i que per desgracia aquest començament d’any Lledoners no es aliè.

Recordem la tendència a l’alça dels incidents greus així com d’agressions que estem patint al centre i exigim al Departament voluntat política, voluntat que fins ara no ha tingut bloquejant el grup de treball d’agressions, no considerar-nos agent de l’autoritat perquè cap agressió quedi impune i sols agreujant la nostra precarietat laboral.

Des de CCOO donem tot el nostre suport als companys agredits i esperem la seva ràpida recuperació.

Volem aprofitar aquestes línies per agrair tot i la precarietat laboral que ens te instaurats el Departament, la tasca que va molt més del exigible dels funcionaris de presons.

EXIGIM SOLUCIONS i no podem permetre l’agressió com un fet habitual.

Demanem a la direcció del centre que pregui nota de l’augment constant d’agressions i d’incidents greus que estem patint a Lledoners i sobretot de casos com els que portem temps patint d’interns psiquiàtrics amb la problemàtica que comporten i en mòduls ordinaris.

CCOO Lledoners

Sant Joan de Vilatorrada, 21 de gener de 2018

DESCARREGEU LA NOTA EN PDF

CCOO C.P. Lledoners continua treballant perquè el nostre centre de treball sigui cada dia una mica millor. Esperem les vostres propostes i iniciatives, directament al grup de la secció o al correu:

cplledoners@ccoo.cat