BARALLES TUMULTUÀRIES, ALDARULLS, I CODIS GREUS AL C.P. QUATRE CAMINS

El dissabte dia 8 de juliol, al voltant de les 20 hores,  es va produir al MR3 un ALDARULL NO CONTROLAT al MR-3. Un grup d’interns magrebins van agredir un intern a la seva cel·la suposadament per un assumpte de drogues i deutes.

L’intern que es trobava a la seva cel·la se li va aplicar un aïllament provisional A/P per apallissar un dels interns.

Avui dia 9 de juliol, hi ha hagut una altra baralla tumultuària entre interns magribins i un altre grup per definir, sospitosament pel control de la droga al mateix mòdul 3.

Demà qui ho sap????

La situació ha sigut tan greu que, s’han activat tots els recursos de funcionaris/es de protocol; Tanmateix, altres professionals de suport de la resta de mòduls per reconduir l’alarmant situació. S’han llançat cadires i tota mena d’objectes, cops de puny i cops de cames, han aparegut pals i algun pinxo altres objectes contundents durant la batalla campal.

Una suma de 9 interns en A/P entre el Departament especial (MR5 i el D.E.R.T.).
Un cap de serveis ha estat agredit, però afortunadament no presenta cap lesió greu.

Conclusions: Caos, Caos i «sempre Ídem» Com sempre els/les nostres professionals han actuat compensant les mancances que genera la inoperància de la Secretaria (dels Centres). NECESSITEM planificació, medis materials i regulació normativa, formació de veritat, fent costat als/les treballadors/es, sobretot quan es juga amb la seguretat dels interns i la nostra pròpia.

GRÀCIES A LA PLANTILLA DE DONES I HOMES DEL NOSTRE CENTRE!

La Roca del Vallès, 10 de juliol de 2023

Secció Sindical de CCOO del C.P. QUATRE CAMINS