C.P. LLEDONERS: AGRESSIONS, INCENDIS I SENSE FUNCIONARIS…

COMENCEM EL JULIOL I JA VEIEM QUE ES TORNEN A REPETIR ELS MATEIXOS PROBLEMES DE CADA ESTIU!

Aquest dimarts els companys de servei al DERT, han patit una altra agressió per part d’un intern. Gràcies a la seva professionalitat van poder reduir a l’intern i evitar un mal major. Esperem que els companys agredits es recuperin físicament i anímicament i els donem el nostre suport.

CCOO agraïm igualment a tots els professionals del centre que van acudir immediatament per tal de donar suport i evitar que l’intern continués amb l’agressió i esperem que aquesta sigui tractada, per part de qui pertoqui, com a un atemptat contra l’autoritat i que tingui les conseqüències legals pertinents.

Aquest mateix intern quan va finalitzar la immobilització va provocar un incendi i va trencar la finestra de la seva cel·la, gràcies a la ràpida actuació dels funcionaris, l’incident va acabar bé.

NECESSITEM UN SIGNIFICATIU AUGMENT DE LA PLANTILLA A TOT EL C.P. LLEDONERS!

És vergonyós que un DERT estigui a mínims de personal, si volem garantir el bon ordre de l’establiment i la seguretat dels companys, TORNEM A REPETIR QUE MÍNIM 5 FUNCIONARIS ASSIGNATS.

També demanem a la Direcció que revisi l’estat de les cel·les del DERT.

Com és possible que trenquin tan fàcilment un vidre d’una cel·la? Com és possible que al DERT els interns puguin obrir les portes?

També els demanem que realitzin CONDUCCIONS URGENTS. Fa dues setmanes un intern va provocar un incendi, va arrencar una barra de ferro de la finestra per agredir els companys i aquest intern encara es troba al nostre centre. Agilitzin aquestes conduccions!

ELS MÒDULS NO ES PODEN QUEDAR AMB DOS FUNCIONARIS QUASI TOT EL SERVEI!

Truquin a Direcció General o on faci falta, però vetllin per la nostra seguretat, perquè així no es pot treballar ni continuar.

CCOO demanem a RR.HH., Gerència i Subdirecció d’Interior que prestin més atenció a l’hora de fer els llibres de serveis. Entenem que en període de vacances falta molt personal habitual de mòduls o departaments, però si aquests hi són, mantinguin les assignacions per tal de fer el servei més funcional.

Demanem a la Subdirecció de Tractament que tingui en consideració als equips dels mòduls. Té la plantilla sota mínims i treballant amb un gran volum de tasques. El personal ja no dona per més i això pot repercutir en programes de tractament, permisos, classificacions, etc.

A causa d’aquesta falta de personal d’interior i tractament els hi demanem a la Direcció del centre que les tardes de juliol i els matins i tardes d’agost s’implanti la pujada voluntària al centre.

CCOO ELS HI DEMANEM A LA DIRECCIÓ DEL C.P. LLEDONERS QUE AGAFIN EL TIMÓ DEL VAIXELL, PERQUÈ AQUEST VAIXELL SEMBLA QUE VAGI A LA DERIVA!

CAL PRENDRE MESURES URGENTS JA!

Sant Joan de Vilatorrada, 6 de juliol de 2023

CCOO, 1A FORÇA SINDICAL DE CATALUNYA

LLUITEM PELS TEUS DRETS, T’INFORMEM AMB VERACITAT I PRECISIÓ

DESCARREGA EN PDF LA NOTA INFORMATIVA DE LA SECCIÓ SINDICAL DE CCOO DEL C.P. LLEDONERS