C.P. BRIANS 2: CODI 2 AL MR09

Aquest dimarts, 6 de juliol, hem de lamentar un nou INCIDENT al MR09 del nostre centre, que va acabar amb una AGRESSIÓ als dos funcionaris de servei en aquest mòdul.

Un intern que es va enfrontar a l’economater del mòdul es va negar a complir les ordres dels funcionaris, amb resistència activa agredint-los amb empentes i cops de cap i de puny, tenint aquests que  activar un CODI 2.

Amb l’arribada dels funcionaris PS es va aconseguir reduir a l’intern a pesar de l’agressivitat que mantenia envers la immobilització.

CCOO volem felicitar la ràpida actuació dels nostres companys del MR09 i funcionaris PS evitant que l’incident fos més greu. Malauradament els dos companys van requerir assistència mèdica sent derivats a la mútua ASEPEYO de manera immediata i un tercer posteriorment.

CCOO donem tot el nostre suport als companys agredits i esperem la seva ràpida recuperació.

CCOO ha demanat a la direcció del centre l’augment de dotació de personal per tal de millorar la seguretat de tots els treballadors.

Des de CCOO exigim i exigirem fermesa i tolerància zero en aquests incidents. Que s’apliqui el protocol d’agressions de manera estricta, notificant-les al Jutjat de Guàrdia, i que l’Administració informi als companys agredits dels seus drets legals (assistència jurídica) com laborals (Servei de Suport Psicològic, si cal). Tot el que no sigui complir aquests mínims ho consideraríem inacceptable.

Que feia un intern amb antecedents psiquiàtrics a un mòdul ordinari? On està el personal que l’insigne Amand Calderò va dir que contractaria per atendre a aquesta tipologia d’interns? En que ha quedat el seu pla de XOC de Tractament Mental de 2017? En fum.

En aquests temps de canvis a la nostra cúpula  exigim a la SMPRAV que deixi d’aplicar normes de cara a la galeria i que es preocupi de redactar i aplicar instruccions i circulars que garanteixin de manera real la seguretat, tant física com jurídica, dels seus treballadors/res.

JA N’HI HA PROU D’AGRESSIONS !!!!

Sant Esteve Sesrovires, 7 de juliol de 2021

DESCARREGA EN PDF LA NOTA INFORMATIVA DE LA SECCIÓ SINDICAL DEL C.P. BRIANS 2