C.P. LLEDONERS: GREU INCIDENT MR6 INCITANT ALDERULLS COL.LECTIUS

Aquest dissabte hem viscut una greu alteració de l’ordre incitant aldarulls col·lectius al mòdul 6, acabant amb 7 AP per intentar controlar i revertir la situació.

Des de CCOO volem felicitar als companys del mòdul per la seva gestió del greu incident, gens fàcil, així com també al cap de serveis, que esta patint injustificablement una CAÇA DE BRUIXES pel departament.

Alhora que desgraciadament teníem coneixement de la brutal agressió en el C.P. Puig dels Basses on un intern del MR-6 amb antecedents psiquiàtrics ha mossegat de manera salvatge en el coll a un company, el qual ha acabat a l’hospital. Des d’aquí li desitgem una rapida recuperació i tot el nostre suport.

JA HA MORT ALGUN INTERN I ARA ESTEM EN UN COMPTE ENRERE A VEURE QUAN LI TOCA A UN TREBALLADOR O TREBALLADORA. LA SITUACIÓ ÉS INSOSTENIBLE!

El nombre d’incidents greus al centre i al conjunt del sistema penitenciari català ens posa en perill cada dia mentre la conselleria immòbil no fa res. l’Increment de violència és transversal en tots els centres penitenciaris catalans.

Des de la Secció Sindical de CCOO C.P. LLEDONERS no podem permetre que aquests fets es vagin repetint i es converteixin en habituals al centre, per aquest motiu exigim a la direcció del Centre i a la Secretaria de Mesures Penals les mesures necessàries perquè aquest interns que protagonitzen incidents molt greus, se’ls apliquin les mesures corresponents reglamentàries sense dilacions ni posar en risc la seguretat del personal penitenciari i la del centre.

La Secció Sindical de CCOO C.P. LLEDONERS insistim a donar les gràcies als companys presents per la seva magnífica labor i implicació.

DEMANEM a la direcció del centre que desmassifiqui el DERT i realitzi el trasllat urgent d’interns en primer grau. Instem a la direcció a demanar un reforç urgent de la plantilla del centre. Alhora que recordem que ingressos no es un departament de sancionats ni esta preparat per ser-ho.

Sant Joan de Vilatorrada, 11 de juliol de 2022

DESCARREGA EN PDF LA NOTA INFORMATIVA SOBRE EL GREU INCIDENT AL MR-6 DEL C.P. LLEDONERS DE LA SECCIÓ SINDICAL DE CCOO

US CONTINUAREM INFORMANT !