C.P. PONENT: COMENÇA EL CIRC

Fa uns dies va causar alta un intern ‘’mediàtic’’ al nostre centre, amb la qual cosa, la gran majoria de la plantilla ja ens imaginàvem que, tard o d’hora, hauríem de pagar un preu.  Doncs bé, ja hem començat.

Si bé es podria obviar la primera visita, de Laura Borràs, portaveu del grup JUNTS PER CATALUNYA, tot i tenint en compte els seus comentaris on menysprea la tasca que realitzem tots aquells que formem part del Departament  de JUSTÍCIA, és veritablement greu el fet que un diputat de la CUP, concretament Albert Botran, que ha visitat a l’intern el dia 3 de març, s’aprofiti de la seva condició, i dels privilegis que se li atorguen per tal de realitzar un acte de dubtosa legalitat a l’interior del centre.

Alguns dels privilegis que se li concedeixen a aquest diputat, gràcies al seu càrrec com a diputat al Congrés dels Diputats del Govern d’Espanya, són, per exemple, poder entrar sense ser escorcollat i amb alguns objectes no permesos, com ara un telèfon que pot entrar al centre, presumint que, donat el seu càrrec, ha d’estar disponible les 24 hores del dia per tal de complir amb els seus deures envers la ciutadania.

Doncs bé, aprofitant aquests avantatges que li ofereix la seva condició, aquesta persona, s’ha dedicat a realitzar fotos d’aquesta entrevista, publicant-les a diverses xarxes socials, amb caràcter tant propagandístic com de manera amenaçadora, arribant finalment aquestes fotos a diversos mitjans de comunicació, exposant elements de seguretat i privacitat tant el nostre centre, com la tasca que realitzem els professionals que treballem en ell.

Des de la secció sindical de CCOO del CP. Ponent, instem a la Direcció del centre i a la Secretaria de Mesures Penals, a prendre les mesures oportunes per tal d’evitar que el nostre centre de treball es converteixi en un circ mediàtic, a que fets com aquests no tornin a succeir i que es valori la responsabilitat legal que pugui tenir aquest acte.

Lleida, a 3 de març de 2021

#NOsensemascareta