CCOO DEMANEM EL CESSAMENT IMMEDIAT DEL GERENT DEL C.P. LLEDONERS

Avui dimecres 8 de juny els treballadors i treballadores del C.P. Lledoners ens hem quedat sorpresos per com el gerent del centre, en un acte de com a mínim podem qualificar-lo de inexplicable i surrealista, ha dirigit un correu electrònic dirigit als correus corporatius de tota la plantilla del centre, amb “GESTIÓ DE RESIDUS” com assumpte del correu. Pels atrevits que l’hagin llegit, banalitza, jutja i sentencia una sèrie d’incidents que l’afecten a ell personalment.

La utilització dels mitjans de comunicació corporatius, dels llistats de personal del centre i dels correus corporatius dels treballadors per fer difusió massiva de la seva visió subjectiva i interessada, deixà palès a la plantilla que com a gerent del centre no sap reconduir la situació, enfronta als treballadors i treballadores i demostra de manera clara i una cop mes una  gestió de personal del centre mes que deficient i que afecta a la convivència i bon clima laboral del que ell, com a gerent i màxim responsable de recursos humans, hauria de ser garant.

Fent una paròdia humorística a través de la seva transposició a temps antics que és PATETICA I INACEPTABLE, el gerent ha dit el següent:

Benvolguts /Benvolgudes,

Els aficionats a Les aventures d’Astèrix i Obèlix coneixem bé el magnífic àlbum La zitzània. El protagonista és un personatge menyspreable anomenat Perfectus Detritus, que es dedica a sembrar la discòrdia amb la difusió desvergonyida d’acusacions falses i distorsions perverses a tort i a dret. Com era d’esperar, acaba ben desemmascarat.

Sembla que, al centre, ara ens toca patir el nostre particular Perfectus Detritus, un campió de la mentida, la calúmnia i la intoxicació.

Pel que m’afecta, a banda d’activar els canals formals de denúncia, deixeu-me posar un toc d’humor al patetisme de la situació. Fio al vostre bon criteri la valoració de l’episodi. Tanmateix, la seva burda manipulació estén una seriosa ombra de dubte sobre la veracitat i fiabilitat en les seves actuacions professionals i això és extraordinàriament greu.

En temps de fake news desbocades, no és fàcil contenir la calúmnia. Cal esperar que els qui ara aixequen amb frenesí el dit acusador mantinguin l’entusiasme en la seva demanda de responsabilitats quan el temps i la veritat posin les coses a lloc.

Aquests dies m’ha tocat ocupar-me principalment del nou projecte de gestió selectiva de residus al centre. Replicar les falses imputacions també vol temps i em calia prioritzar. ¿Implementar la gestió de residus o combatre la calúmnia? En la gestió de residus es tracta de segregar cada deixalla, cada detritus, al lloc que li correspon, sense deixar-se empastifar per la brutícia. En canvi, en la contenció de la calúmnia es tracta de… Caram, quina coincidència.

Salut,

Carles Dinarès Turell

Gerent CP Lledoners

Sobren les paraules.

Us informen que ens hem posat en contacte amb els nous responsables del departament de Justícia per EXIGIR EL CESSAMENT IMMEDIAT DEL SR. CARLES DINARES COM GERENT DEL C.P. LLEDONERS.

Barcelona, 8 de juny de 2021

DESCARREGA EN PDF LA NOTA DE CCOO DEMANANT EL CESSAMENT IMMEDIAT DEL GERENT DEL C.P. LLEDONERS