CCOO DEMANEM EL CESSAMENT D’AMAND CALDERÓ I DE PAULA MONTERO

HO TENEN MAGRA AMB NOSALTRES, ELS TREBALLADORS I TREBALLADORES PENITENCIARIES

Per si algú tenia algun dubte de què es proposava Amand i els seus addictes, s’ha filtrat aquest cap de setmana una esclaridora intervenció de la Subdirectora general de centres Paula Montero en el que sembla una videoconferència mantinguda amb personal dels equips directius dels nostres centres amb ocasió de la implementació de la circular 2/2021 o un altre futur experiment.

Algunes perles:

«L’àmbit penitenciari està avançant per aquí. QUI NO VULGUI COL·LABORAR HO TINDRÀ MAGRA. Ho tindrà magra perquè a poc a poc, això és el nostre model […] i com això d’altres coses, QUE S’ESTAN IMPLEMENTANT I QUE S’IMPLEMENTARAN MÉS. Aquestes són les nostres línies de joc, les nostres regles de joc i LES NOSTRES LÍNIES VERMELLES. I qui no vulgui col·laborar que es plantegi que faig jo aquí en aquesta organització, perquè no pararem. AIXÒ SI QUE US HO ASSEGURO, NO PARAREM. Això porta molts anys i cada vegada s’impulsarà més [..] Per tant continuarem endavant[…] malgrat  totes les crítiques que es posin sobre la taula, malgrat totes les crítiques absurdes […] NO PARAREM. AIXÒ ÉS EL NOSTRE MODEL […] Si algú no li acaba de quadrar tot això, que s’ho faci pensar perquè POT SER AQUESTA NO ÉS LA SEVA ORGANITZACIÓ I HA DE MARXAR A UNA ALTRA.

Les conclusions són clares i diàfanes:

• Aquesta gent, il·luminada per una llum que només ells i elles veuen, està disposada al que sigui per a imposar-nos els seus deliris. I PENSEN QUE MOLTS TREBALLADORS I TREBALLADORES SOBREM.
  • La sobtada allau d’expedients injustificats i persecutoris, especialment de comandaments intermedis, és una de les armes utilitzades per a intentar acovardir-nos i no té res de conjuntural, forma part integral del seu pla.
  • La circular 2/2021 només és un pas en aquest pla desequilibrat Preparen altres passos iguals o pitjors.

AQUESTA GENT ENS ODIA I ENS MENYSPREA A TOT EL PERSONAL PENITENCIARI, PERÒ ESPECIALMENT AL D’INTERIOR

Cal recordar que, com CCOO ja vam denunciar en el seu moment, a Paula Montero la va posar l’ínclit Amand Calderó després de liquidar a l’anterior Subdirector General i al Responsable de l’Àrea de règim interior, tots dos amb amplíssima experiència en presons i que van accedir a aquests llocs després d’escalar des dels graons més humils. I amb ells, va ser exterminada de la Subdirecció de Centres qualsevol persona sortida d’interior i amb criteri independent. Sembla que a ulls del secretari de mesures penals tots compartien el mateix pecat original: el d’haver-hi sorgit d’interior i per tant el de tenir experiència d’interior. Aquesta gent no volen saber res d’interior. Ho odien.

CCOO ho deixarem claríssimament clar: AMAND CALDERÓ NO ÉS UNA ALTRA COSA QUE GARCÍA CLAVEL EN VERSIÓ 2.0 i la subdirectora general nomenada per ell, Paula Montero, és simplement una arma per imposar a tot el col·lectiu penitenciari unes idees delirants que ningú amb una mínima experiència en interior pot acceptar perquè neguen l’experiència, s’oposen a la realitat, contradiuen la formació rebuda, sorgeixen de la ignorància i usen la maldat i la força per a imposar-se.

Això ha arribat ja a una situació insostenible de crisi i ruptura profunda entre la plantilla penitenciària i els gestors de la SMPRAV que NOMÉS ES PODRIA RESOLDRE CESSANT ELS CULPABLES DIRECTES D’AQUESTA SITUACIÓ.

CCOO DEMANEM EL CESSAMENT D’AMAND CALDERÓ I DE PAULA MONTERO!

Barcelona, 7 de juny de 2021

DESCARREGA EN PDF LA PETICIÓ DE CESSAMENT D’AMAND CALDERÓ I PAULA MONTERO