CCOO DENUNCIEM LA SITUACIÓ INSOSTENIBLE DE BRIANS 2 PER LA FALTA DE PERSONAL I DEMANEM LA SEVA RESOLUCIÓ IMMEDIATA

Sr. Jordi Fustagueras

Gerent Centre Penitenciari Brians 2

Departament de Justicia

Carretera de Martorell a Capellades, km 23.

08635 Sant Esteve Sesrovires

Benvolgut,

Des de la secció sindical de Brians 2 de CCOO li transmetem el malestar de la plantilla per la falta de personal en el centre penitenciari i el nostre rebuig a les politiques de personal que porta a terme la SMPRAV.

Considerem que la actual dotació de personal al CP Brians 2 es absolutament insuficient per cobrir els serveis essencials del centre, que el cese del personal interí de reforç i la no cobertura de les baixes, ja siguin laborals o per malaltia comuna, ha portat al centre a una situació insostenible ja que no poden cobrir-se els serveis imprescindibles, indicats en  els protocols del centre, per tal de garantir la seguretat dels treballadors i dels interns sota la nostra responsabilitat.

Avui mateix s’ha tingut que tancar el poliesportiu per poder obrir les unitats de vida amb un mínim de personal que, considerem, no garanteix la seguretat del centre.

Per tot això l’instem a que prengui de manera immediata les mesures necessàries per tal que la ràtio de personal, en totes les unitats del centre, sigui la indicada en els protocols del CP Brians 2 i així garantir la prestació dels serveis i la seguretat de tots els treballadors e interns.

Atentament,

Jesús Martínez

Secretari Secció Sindical CCOO

CP Brians 2