CCOO RATIFIQUEM EL PRP A LA MESA SECTORIAL

Avui, 17 de juny de 2019, CCOO hem ratificat la pròrroga del PRP per a 2019 en la reunió del plenari de la Mesa Sectorial, a la qual han assistit representants de Funció Publica, Economia i la Subdirectora General de RR.HH. del Departament de Justícia.

• CCOO hem sol·licitat que les quantitats associades al PRPs’actualitzessin d’acord a l’augment retributiu per a aquest any 2019, és a dir, el 2,25% des de gener més el 0,25% d’increment addicional des de l’1 de juliol, per compliment del creixement del PIB del 2,5% o superior, tal com es va acordar en el seu moment per CCOO i l’Administració central.
  • CCOO també hem demanat que es pagui d’ofici a tots els companys i companyes que aquests mesos han deixat el sistema per jubilació, incapacitat o una altra causa.

Finalment el PRP es pagarà amb efecte retroactiu a 1 de gener i amb les quantitats actualitzades, és a dir amb la pujada salarial del 2,25% per a 2019 aplicada (quedant en 374,54 € per trimestre per a 2019) a la qual posteriorment s’aplicarà el 0,25% addicional quan s’acordi a Catalunya.

L’Administració preveu pagar al juliol el PRP que s’havia d’haver pagat al maig (generat al 1r trimestre de l’any) i a partir d’aquí, en les dates ordinàries: el 2n trimestre a l’agost, el 3r trimestre al novembre i el 4t trimestre al febrer.

L’Administració també ha acceptat pagar d’ofici als companys i companyes que han deixat el sistema durant aquests mesos, sense necessitat de petició expressa per part seva.

Només resten ja per la ratificació definitiva els tràmits burocràtics de la Comissió Tècnica, que es preveu per la setmana vinent, i l’Acord de Govern.

CCOO no considerem aquesta signatura el final de res sinó l’inici d’un procés de reivindicació creixent que es desenvoluparà en els pròxims mesos en resposta a la situació de degradació i abandó en el qual es troba el sistema penitenciari català, i la situació de greuge i d’atac a les condicions laborals de totes les treballadores i treballadors penitenciaris.

Barcelona a 17 de juny de 2019

DESCARREGA EN PDF LA NOTA INFORMATIVA SOBRE LA RATIFICACIÓ DEL PRP A LA MESA SECTORIAL

US CONTINUAREM INFORMANT!!