CODI VERMELL AL DERT DEL C.P. LLEDONERS

Aquest passat dilluns 25 d’octubre al migdia es va originar un codi vermell al DERT protagonitzat per un intern amb nombrosos antecedents d’actes de violència institucional.

Des de CCOO volem felicitar a tots els companys que gràcies a la seva professionalitat van poder gestionar el greu incident produït al DERT, evitant danys majors al propi intern així com els altres interns que ocupaven l’ala.  Recordem que la gravetat i l’extensió del mateix ha deixat inutilitzada tota una ala del departament per la seva afectació de fum.

Creiem com venint demanant i explicant a la direcció del centre que cal tornar a posar en funcionament el  COMITE D’AUTOPROTECCIÓ del centre, òrgan que avaluava, supervisava, proposava millores d’actuació i formació un cop analitzant els incidents greus al centre.

Alhora que esperem que la direcció del centre aquest cop si pugui ser capaç de poder gestionar aquest greu incident i no sigui un altre cas de inacció.

CCOO creiem que cal una modificació de les polítiques de gestió respecte dels interns a Lledoners.

D’altra banda, des de CCOO exigim fermesa en aquestes situacions i tolerància zero en aquest tipus d’incidents.

DESCARREGA EN PDF LA NOTA INFORMATIVA SOBRE EL CODI VERMELL AL C.P. LLEDONERS