CONCENTRACIÓ AL C.P. BRIANS 2 – 9/12/2021: GRÀCIES A TOTS I TOTES

GRÀCIES A TOTS I TOTES

Avui hem assistit a una multitudinària concentració convocada pels sindicats UGTPRESONS, CCOO, CATAC i INTERSINDICAL a les portes dels Centres Penitenciaris de Brians 1 i 2, on al voltant de 500 companys i companyes han demostrat la seva indignació i rebuig davant l’allau d’agressions i l’actual situació d’inseguretat que s’està vivint als centres penitenciaris catalans, que va arribar a un extrem insostenible diumenge passat amb la brutal agressió al company Julian.

Volem agrair l’assistència i participació de tothom que ens ha donat suport avui i als que ben segur haguessin volgut ser-hi i no han pogut. Gràcies!!!

Avui hem demostrat que hem arribat a un punt de no retorn, que estem units i som forts. Però que no s’equivoquin, això no acaba aquí. Avui només ha estat una mostra del que som capaços de fer, un avís que han de demostrar amb fets concrets i canvis immediats que ens tracten com a cossos essencials, que no som invisibles i que volen canviar l’escenari que tenim actualment.

I ho han de demostrar de manera ferma i decidida en tot allò que depèn directament del departament de Justícia i de la consellera, primerament i sense més demora amb el protocol de mesures de contenció i amb una proposta concreta d’increment de plantilla, així com de processos selectius periòdics i de concursos, i la integració del PRP a l’específic. Però també en el que poden exigir que s’aprovi tot i no estar directament a les seves mans, com ara ser agents de l’autoritat.

Continuarem actuant si no ens donen respostes concretes.

Enhorabona, i de nou gràcies a totes i tots!!!

DESCARREGA EN PDF LA NOTA CONJUNTA SOBRE LA CONCENTRACIÓ AL C.P. BRIANS 2 09/12/2021