CONFINAMENT DEL C.P. BRIANS 1 – CCOO DEMANEM MESURES

Davant la situació de descontrol motivada pels brots de Covid que a data d’avui afecten els MR-2, MR-3, MR-4, MR-5 i DONES U… PER ARA, i donada la manca d’informació cap a la plantilla per part de la direcció del centre, la Secció Sindical de CCOO de Brians 1, no podem estar-nos de braços plegats i es per això que exigim a qui pertoqui:

• Que el comitè de crisi de la SMPRiAV prengui urgentment les mesures adients per tal de suspendre totes les comunicacions especials, ja que és de sentit comú saber que es tracta d’un dels principals focus d’entrada del virus.
  • Actualitzacions diàries i detallades de l’evolució de la situació al nostre centre.
  • Presa de decisions coherents i eficaces per part de l’equip directiu del centre, a qui pertoqui, ja que la nostra directora sembla desapareguda en aquests moments tan delicats i en unes dates on la plantilla es troba per sota dels mínims.

Els treballadors i treballadores de Brians 1 sempre estem a l’alçada de les circumstàncies però, “al César lo que es del César” i no és feina nostra prendre certes decisions, moltes vegades urgents que realment corresponen a les persones encarregades de gestionar aquest centre.

Prou recriminar accions als treballadors, que s’han hagut de prendre sense directrius específiques per qui tocava donar-les!

Ens hi juguem molt cada dia que venim a treballar i aquesta situació de descontrol, desprotecció i incoherència  no es pot continuar tolerant.

Barcelona, 20 de juliol de 2021

DESCARREGA EN PDF L’ESCRIT DE LA SECCIÓ SINDICAL DE CCOO DEL C.P. BRIANS 1 DEMANANT MESURES