CONSEGUIM L’AVANÇAMENT A DILLUNS DE LA COMISSIÓ DE RETRIBUCIONS. ES MANTÉ LA CONCENTRACIÓ A L’ESPERA DEL SEU RESULTAT

Després d’intenses jornades en què les organitzacions sindicals representatives CCOO, UGTPRESONS, CATAC i CSIF hem mantingut contactes amb els màxims responsables, tant del Departament de Justícia com de la Direcció General de Serveis Penitenciaris i en les quals, com a reivindicació prioritària i urgent, exigíem el compromís del manteniment i pròrroga del nostre Programa de Rendiment Professional (PRP) per al 2018, hem aconseguit que la Comissió de Retribucions del Departament d’Economia prevista per a dijous 26 s’avanci al proper dilluns dia 23 de juliol, a les 10 del matí, per tractar l’aprovació del nostre PRP.

Tot i ser una notícia positiva que fa pensar que tindrem garantit el nostre PRP el mateix dilluns, un cop se n’aprovi, no és la primera vegada que l’Administració incompleix les seves pròpies previsions o pren decisions contràries a les inicialment anunciades.

És per això, que les organitzacions sindicals representatives CCOO, UGTPRESONS, CATAC i CSIF mantenim la concentració prevista per al mateix dia, dilluns 23 de juliol a les 17 hores, a les portes de la Conselleria de Justícia (c. Pau Claris, 81).

Només la confirmació inequívoca de l’aprovació del nostre PRP per part de la Comissió de Retribucions -una més de les reivindicacions dels treballadors i treballadores penitenciaris- podria suposar l’ajornament d’aquesta concentració, però tenint clar que a curt termini la nostra lluita es produirà tant als carrers com en els mateixos centres penitenciaris.

Barcelona, 20 de juliol de 2018

DEFENSA LES TEVES CONDICIONS LABORALS!!
LLUITA PELS TEUS DRETS!!

DESCARREGA LA NOTA CONJUNTA EN PDF