DEGRADACIÓ DE LA QUALITAT DEL SERVEI DE TRANSPORT AL C.P. BRIANS 1 I C.P. BRIANS 2

AUGMENTEN LES QUEIXES SOBRE INCIDÈNCIES EN EL SERVEI DE TRANSPORT QUE CONNECTA BARCELONA AMB ELS CENTRES C.P. BRIANS 1 I C.P. BRIANS 2

CCOO, 1a Força Sindical de Catalunya, hem contactat amb la Subdirecció General d’RR.HH. i Econòmics, responsable del servei de transport dels centres penitenciaris catalans perquè freni i corregeixi la degradació que s’està produint en el servei de transport prestat segons els acords signats per CCOO i la resta de sindicats representatius, als centres C.P. Brians 1 i C.P. Brians 2.

El dissabte 6 de maig de 2023, a la sortida del torn de nit, es va produir una nova incidència en arribar l’autobús, que no era un autobús sinó una furgoneta, amb 25 minuts de retard.

Altres incidències comunicades recentment per CCOO a la Subdirrecció General de RR.HH. i Econòmics són:

• 01/05/2023: L’autobús no segueix la ruta correcta ni fa alguna de les parades requerides.
  • 18/04/2023: L’autobús de primera hora del matí no apareix i els treballadors/es han d’agafar taxis.
  • 19/04/2023: L’autobús de la nit no apareix i els treballadors/es han d’agafar taxis o acudir a altres companys/es
  • 11/03/2023: El conductor de l’autobús del torn de nit visiblement no està en condicions de conduir i el fa amb evident perill per als passatgers.
  • 21/02/2023: La porta de l’autobús no tanca bé i ha de parar en un voral.

Sembla clar que la qualitat del servei de l’empresa que porta el servei d’autobús del C.P. Brians 1 i el C.P. Brians 2 s’està degradant

Destaquen tres punts:

• Fiabilitat de la prestació del servei. Hi ha autobusos que no apareixen i agafar taxis no és una solució eficient.
  • Puntualitat.
  • Degradació de la qualitat dels conductors

En el cas dels conductors, s’ha observat una marcada degradació, amb presència de personal amb desconeixement de la ruta que ha de ser assistit pels mateixos treballadors i treballadores, i de personal amb conductes absolutament inapropiades.

CCOO sol·licitem a la Subdirecció General de RR.HH. i Econòmics que faci seguiment de les incidències produïdes, i si escau, obligui l’empresa Calella a prestar el servei contractat per l’administració amb el nivell de qualitat requerida.

Barcelona, 8 de maig de 2023

CCOO, 1A FORÇA SINDICAL DE CATALUNYA
LLUITEM PELS TEUS DRETS I T’INFORMEM AMB VERACITAT I PRECISIÓ!

DESCARREGA EN PDF LA COMUNICACIÓ DE CCOO A LA SUBDIRECCIÓ GENERAL DE RR.HH. SOBRE LA DEGRADACIÓ DEL SERVEI DE TRANSPORT AL C.P. BRIANS 1 I C.P. BRIANS 2