EL DESVERGONYIMENT I L’ESTULTíCIA DE CSIF AMB ELS INTERINS

Pots enganyar a tothom algun temps. Pots enganyar a alguns tot el temps. Però no pots enganyar a tothom tot el temps

(Abraham Lincoln)

Que hi ha persones mentideres, manipuladores i fins i tot psicòpates és un fet per desgràcia conegut i constatat. Però que hi hagi una organització sencera com el sindicat CSIF que viu de la manipulació i la contradicció profunda entre el que diu i el que fa també és no sols conegut sinó també una desgràcia.

Una mica de patològic ha d’haver-hi en què CSIF al costat d’UGT, CATAC i CSC signés al juny passat un abjecte i claudicant acord de regulació de la borsa d’interins però que després CSIF vagi dient que aquest acord és vergonyós (per què el van signar llavors?), i equipari la normativa que ells mateixos van aprovar, amb un paper de vàter.

CCOO SOM L’ÚNIC SINDICAT QUE NO VÀREM SIGNAR AQUESTA RENDICIÓ MISERABLE QUE ÉS L’ACORD DE BORSA DE 2019 I QUE ENS HEM OPOSAT UNA VEGADA I UNA ALTRA A ELLA.

CSIF QUE VA SIGNAR L’ACORD

CSIF IMPEDEIX QUE PUGUEM PARTICIPAR EN LES REUNIONS DE BORSA

Per això des que van signar EL SEU acord CCOO hem estat exclosos de TOTES les reunions de borsa d’interins.

Està a l’abast de qualsevol saber perquè CSIF ens exclou: Perquè som l’ÚNIC sindicat que NO HEM PASSAT PER LA PEDRA DE L’ADMINISTRACIÓ I QUE NO HEM SIGNAT L’ACORD.

Perquè que creiem que encara hi ha solució: que els que van signar aquesta escòria d’acord, CSIF, UGT, CATAC i CSC, el denunciïn i es negociï un altre nou amb millors condicions que posin límit a l’obscurantisme, l’arbitrarietat i els tèrbols manejos.

MENTRE NO ES FACI AIXÒ TINDRAN A CCOO FEROÇMENT EN CONTRA DE L’ACTUAL ACORD, QUE NO SIGNAREM MAI

Calumnieu amb audàcia: alguna cosa sempre quedarà.

(Francis Bacon)

Amb data d’1 de febrer CSIF, centrada en la seva campanya de fer una cosa i la contrària, de fer molts crits per escrit, tirar molta porqueria però després flaquejar i callar-se en les taules de negociació d’una manera sorprenent, ha donat difusió a un pamflet on ens acusa d’afavorir a una companya interina, LA QUAL COSA ÉS MENTIDA i hi ha documentació seva que el prova sense cap gènere de dubte. Es va complir la normativa de borsa actual i la plaça es va oferir a qui li corresponia per llista i quan li corresponia.

Però potser el més preocupant és que en el seu pamflet CSIF apel·la a un punt equivocat i no aplicable de la normativa de borsa actual, pel que CSIF demostra un desconeixement profund del mateix acord de borsa que CSIF va signar i va acceptar. Serà per això que van signar? Perquè ni tan sols s’assabentaven de l’acord que signaven i no saben interpretar-lo?

CSIF TAMBÉ S’OBLIDA CONVENIENTMENT QUE COM A SIGNANT DE L’ABJECTE ACORD CSIF HA VETAT A CCOO I NO PODEM PARTICIPAR EN CAP REUNIÓ D’INTERINS

És en aquestes reunions on els sindicats signants, CSIF, UGT, CATAC i CSC cuinen amb absoluta opacitat els seus tripijocs amb l’Administració.

A CCOO SE’NS NEGA LA POSSIBILITAT DE DEFENSAR ALS INTERINS I HEM POSAT EN EL JUTJAT DENÚNCIA PER AIXÒ

I a més i amb la desimboltura més gran, CSIF, el sindicat signant de l’acord, CSIF el que veta a CCOO a les reunions perquè no puguem denunciar els seus tripijocs, CSIF el sindicat que diu una cosa però després fa la contrària, CSIF el sindicat que sempre està al sol que més escalfa, ens acusa amb el desvergonyiment més gran del què ells SÍ han fet i CCOO hem denunciat en els nostres escrits dels seus BOLSAZOS.

No tot val. Si CSIF pensa que l’acord de la borsa és una venda a baix preu dels interins, un paper de vàter que cal tirar per l’excusat, que el faci i que denunciï l’acord!

A més de pregar cal treballar!

Barcelona a 03 de febrer de 2020

DESCARREGA EN PDF LA NOTA INFORMATIVA SOBRE CSIF I ELS INTERINS