EL NOU BLUF DEL LLISTAT «TRANSPARENT» DE LA BORSA DE TREBALL. EL BOLSAZO CONTINUA.

Després de la publicació avui dijous 3 d’octubre del llistat de membres de la borsa de treball, que algun sindicat va vendre com un extraordinari exercici de transparència, CCOO posem negre sobre blanc el que qualsevol company interí pot veure per si mateix:

La llista de components de la bossa és un BLUF de dimensions colossals. Tota la informació consisteix en un llistat de DNI ordenats per antiguitat. D’aquest llistat, les úniques informacions que es poden extreure són:

1. La posició de cada interí en la llista, que ja era conegut per cada interí, ja que es podia consultar per la intranet o per telèfon des de fa CINC ANYS. Aquesta llista i res és el mateix.
  2. Els DNI dels companys interins que estan per a dalt i per a baix. Com no es coneixen les identitats i conèixer qui és qui segon el seu DNI és il·legal, és el mateix que res.

La fantàstica i «transparent» llista continua sent opaca i buida de contingut perquè oculta informació fonamental:

• No surten els dies de treball de cada candidat que són els que marquen l’antiguitat en la llista. Sense aquesta dada, creure en la llista sencera és un complet acte de fe.
  • No es coneix que membres de la llesta candidat estan inactius o no amb el que no es pot saber si està acumulant dies d’experiència o no.

A causa de la falta d’aquestes dades, és IMPOSSIBLE comprovar si la posició actual i els canvis de posició que se succeeixin han estat correctament realitzats o hi ha hagut qualsevol error. Dit d’una altra manera, la llista publicada i RES, és exactament el mateix. La llista dóna la informació que ja es coneixia sense afegir res fonamentalment nou amb l’aparença falsa d’haver fet un pas endavant.

L’operació de gran publicació «per primera vegada» de la llista suposadament «transparent» es revela així com el que realment és: la típica operació d’imatge per a vendre que suposadament es fa el que en realitat no es fa, emprenyant la gata i enganyant als treballadors amb un altre truc de trilers. Com les suposades querelles a Rivera que mai es van presentar, la venda del fantasmal cos, o els irreals plans de jubilacions anticipades realitzats amb la mateixa profunditat i realisme que la carta d’un nen als Reis Mags.

CCOO estem compromesos amb la veritat i la defensa dels interessos i drets de tots els treballadors penitenciaris, perquè també nosaltres som treballadors penitenciaris.

• Per això CCOO NO ens inventem espectacles d’il·lusionisme amb llistes d’interins buides de contingut real i les venem després com un assoliment increïble i sense precedents.
  • Per això CCOO va ser l’ÚNIC sindicat que NO va signar al juny la desastrosa modificació de l’Acord de Borsa de Treball de 2006 que ens està portant a tots a aquest desastre. I per això ells NO volen que CCOO participem en les reunions de Borsa de Treball

Si volen un exercici de transparència REAL, CCOO exigim el que hem demanat MOLTES VEGADES prèviament i durant MOLT ANYS, que es publiquin amb transparència real les següents dades:

1. Els dies treballats de cada membre de la llista
  2. La situació d’activitat o no activitat de cada membre
  3. Si cada membre està treballant o no
  4. Centre de treball actual

CCOO ens neguem a participar en fraus com el de la llista d’avui i demanem a l’Administració que es publiquin totes les dades que no estiguin afectats per la llei de protecció de dades, ja que únicament una transparència REAL i no impostada permetrà la defensa dels drets dels companys interins.

CCOO som l’únic sindicat que NO va signar la vergonyosa i claudicant modificació de l’acord de Borsa de 2006

CCOO som l’únic sindicat que defensa sense reserves i de manera compromesa els drets dels companys interins i de carrera.

DESCARREGA EN PDF LA NOTA INFORMATIVA SOBRE LA LLISTA DEL BOLSAZO

US CONTINUAREM INFORMANT!!