ELS SINDICATS REPRESENTATIUS DE BRIANS 1, DONEM SUPORT ALS COMPANYS DE LLEDONERS

Ahir divendres, dia 27 de Novembre, vam tenir el coneixement d’una mesura que considerem injusta i desproporcionada, que la Secretaria ha aplicat a 4 companys del Centre Penitenciari de Lledoners.

Des de UGT, CCOO, CSIF i CATAC del Centre Penitenciari de Brians 1, volem transmetre a la plantilla de Lledoners un missatge de suport als companys afectats.

Critiquem la gestió de la Secretaria d’ometre i no respectar la presumpció d’innocència, filtrant a la premsa de forma clarament interessada la seva resolució provisional, una resolució del tot desproporcionada, injusta i incoherent.

Aquestes actituds partidistes per part de la Secretaria, sols perjudiquen al prestigi i a la professionalitat de tot el col·lectiu dels Serveis Penitenciaris.

Amb màxim respecte a la tasca dels Tribunals de Justícia, instem al principi del dret de presumpció d’innocència i demanem a la plantilla de Brians 1, que CAP TREBALLADOR es presenti a la cobertura d’aquestes places de Cap de Servei deixant-les vacants fins a la resolució del procés.

Per tant, demanem a tota la plantilla de Brians 1, que donem suport als nostres companys de Lledoners en les futures accions que se’n puguin derivar.

Sant Esteve de Sesrovires, 28 de Novembre de 2020

DESCARREGA EN PDF LA NOTA DE SUPORT DELS SINDICATS DEL C.P. BRIANS 1 AL C.P. LLEDONERS