COMUNICAT CONJUNT DELS SINDICATS REPRESENTATIUS DEL C.P. LLEDONERS

Aquest divendres com sabreu hem tingut coneixement de la mesura, que considerem injusta i desproporcionada, que la Secretaria ha aplicat a 4 companys del centre.

Des de CCOO – UGT- CSIF – CATAC volem transmetre a la plantilla del centre un missatge de suport als companys afectats, de confiança amb la seva professionalitat. Tots són professionals amb una dilatada carrera professional.

Critiquem la gestió de la Secretaria d’ometre i no respectar la presumpció d’innocència, filtrant a la premsa de forma clarament interessada la seva resolució provisional que insistim, tots considerem totalment desproporcionada, injusta i incoherent.

S’ha aplicat uns criteris subjectius clarament interessats que desvirtuen uns fets molt greus produïts al DERT, on l’actuació dels caps de serveis i dels companys del departament van permetre evitar un aixecament del mòdul.

Cal recordar que aquest any per la Mercè, la patrona de serveis penitenciaris, aquest departament especial, i per extensió tota la seva plantilla, se’ls feia entrega d’una menció per la seva tasca i la seva professionalitat.

Actituds partidistes d’aquesta mena per part de la Secretaria sols perjudiquen el prestigi i la professionalitat de tot el col·lectiu de serveis penitenciaris.

Amb ple respecte a la tasca dels tribunals de justícia, instem, en respecte al principi del dret de presumpció d’innocència, que  cap treballador/a penitenciaria es presenti a la cobertura d’aquestes places de Cap de Servei deixades vacants fins a la resolució del procés.

Sant Joan de Vilatorrada, 27 de novembre de 2020.

DESCARREGA EN PDF LA NOTA CONJUNTA DELS SINDICATS REPRESENTATIUS DEL C.P. LLEDONERS