ENS DEIXEN SENSE PERMISOS FINS A NOVA ORDRE! I DESPRÉS DE POSAR AL CARRER A 92 REFORÇOS!!!

I DESPRÉS DE POSAR AL CARRER A 92 REFORÇOS!!!

La Secretaria de Mesures Penals ha enviat als centres instruccions per a aplicar criteris ultrarrestrictius en matèria de permisos. Però no sols això: en alguns centres està comunicant serveis mínims sorprenentment elevats fins i tot encara que no s’hagin publicat en el DOG.

Escudant-se en la situació de mobilitzacions que poden impedir els accessos als centres i davant la possibilitat que faltin funcionaris per a cobrir els serveis a la Secretària de Mesures Penals no se li ocorre una altra aberració que militaritzar-nos de facto. I a més ho fa sine die, és a dir, fins a una nova ordre.

La Secretaria de Mesures Penals té 92 treballadors en guaret, posats al carrer fa uns dies, en una boRsa de lliure grapeig i manipulació que uns altres van signar però que CCOO ens neguem a acceptar. I a més compta amb altres 300 candidats als quals podria realitzar proves físiques per a entrar a treballar, la qual cosa CCOO hem demanat en solitari una vegada i una altra.

Però quina és la solució de la Secretària?

Contractar de manera IMMEDIATA als 92 companys interins en borsa?

NO!

Retallar permisos i ja està tot arreglat!!

Només podràs gaudir un permís si un familiar de 2n grau es mor o si li dóna un atac al cor i l’ingressen.

El pitjor és que aquesta necessitat d’esprémer als treballadors com a llimones ha estat salvatgement augmentada més enllà de l’assumible per una gestió de personal irresponsablement suïcida, basada en l’estalvi de costos més propis d’una empresa privada que d’un servei públic, i el menyspreu conscient a les condicions de treball de tots els que breguem en els centres.

L’Administració actua novament com un senyor feudal restringint drets i carregant contra els treballadors, fent-nos pagar la seva ineficàcia i inoperància i demostrant el poc que els importem. El que semblen oblidar és que estrenyent més la corda, escanyant els seus treballadors només aconseguiran l’efecte contrari, provocant la nostra reacció i refermant el trencament dels treballadors penitenciaris amb les direccions dels centres, els nostres gestors i els responsables polítics penitenciaris.

Barcelona a 16 d’octubre de 2019

DESCARREGA EN PDF LA NOTA INFORMATIVA