FORMACIÓ ESPECÍFICA PERSONAL PENITENCIARI 2019 AGRUPACIÓ PRESONS CCOO – INSCRIPCIONS OBERTES: 27 febrer a 15 març

L’Agrupació de personal penitenciari de CCOO anem oferint als treballadors penitenciaris des de Comissions Obreres una sèrie de cursos que pretenen pal·liar l’escassa oferta formativa actualment plantejada per l’Administració, de manera descentralitzada, dinàmica, impartida per professionals propis dels nostres centres i oberta als treballadors penitenciaris amb independència del lloc de treball ocupat en l’actualitat. És aquest motiu el que ens mou per donar una formació de qualitat i sense cost com un servei més del nostre sindicat.

Aquests cursos que teniu a les mans, són fruit de l’esforç, la il·lusió, la constància i l’oferiment d’uns professionals que mitjançant uns materials propis i reconeguts imparteixen aprofundint en les necessitats formatives del conjunt dels treballadors.

• Informem que aquestes accions formatives no són compensables dins de les 40 hores de formació donat l’actual context restrictiu en matèria de formació adoptat per la Secretaria de Mesures Penals. Si valides i valorables per procediments de promoció, concursos i altres procediments administratius. Tots els cursos permetran en cas de superació de les proves o exercicis l’obtenció del certificat d’aprofitament.
  • PROCEDIMENT INSCRIPCIÓ:Presentem els següents cursos semipresencials i en línia als que us podreu inscriure telemàticament del 27 de febrer al 15 de març.

Caldrà:

Descarregar formulari i enviar per correu electrònic a la direcció sectorgene@ccoo.cat la sol·licitud reenviant la fitxa corresponent ADJUNTA amb les vostres dades (nom, cognom, nº dni, correu, centre de treball i telèfon) marcant els cursos sol·licitats i per ordre correlatiu de prioritat (1 al 11) als que us voleu preinscriure.

FORMULARI D’INSCRIPCIÓ ALS CURSOS

La inscripció definitiva es confirmarà a partir del 18 de març als cursos online i del 15 de març als semipresencials.

Les vostres dades s’introduiran en la plataforma comunicant-vos telemàticament el vostre usuari i claus per la gestió del curs en la plataforma informant de tot el contingut, calendari o jornades i especificitats.

Per qualsevol dubte contacteu amb els membres de la secció sindical del vostre centre o amb l’Agrupació al 934812834

CURSOS EXCLUSIUS DE CCOO PER PERSONAL PENITENCIARI 2019

CODI 001 La interacció comunicativa com a recurs principal en la solució dels conflictes a les presons”
Durada: 30 h Semi-presencial

(Sessió presencial 02/04/2019 de 16:30 a 20:30 a Via Laietana, Barcelona

02 d’abril/06 de maig 2019 Títol: Avaluació i certificació mitjançant prova, assistència i aprofitament.

Formador: Carles LL.

CODI 002 Introducció i redacció al SIPC de comunicats de fets a les presons.”
Durada: 40 h Semi-presencial

(Sessió presencial, 30/04/2019, 4h a Via Laietana Barcelona)

20 de març/30 d’abril 2019 Títol: Avaluació i certificació mitjançant prova, assistència i aprofitament.

Formador: Carles LL.

CODI 003 “Aplicació de les normatives de regim interior a les presons.”
Durada: 50 h En línia    25 de març/5 de maig 2019 Títol: Avaluació i certificació mitjançant prova, assistència i aprofitament.

Formador: Carles LL.

CODI 004 “Coneixements aplicats als mòduls d’Infermeria i psiquiatria penitenciaria. Nivell 1”
Durada: 20h En línia    26 de març/14 d’abril de 2019 Títol: Avaluació i certificació mitjançant prova, assistència i aprofitament.

Formador: Carmen Z.

CODI 005 “Coneixements aplicats als mòduls d’Infermeria i psiquiatria penitenciaria. Nivell 2”
Durada: 20h En línia    23 d’abril/14 de maig 2019 Títol: Avaluació i certificació mitjançant prova, assistència i aprofitament.

Formador: Carmen Z.

CODI 006 “Introducció als valors i principis ètics de la intervenció penitenciaria”
Durada: 40h      En línia    19 de març/2 de maig 2019 Títol: Avaluació i certificació mitjançant prova, assistència i aprofitament.

Formador: Óscar B.

CODI 007 “Coneixement per la prevenció del radicalisme en l’àmbit penitenciari. Islam Versus terrorisme”
Durada: 40h 35 hores en línia i 5 hores en un taller presencial el 29/04/2019 a Via Laietana, Barcelona 20 de març/14 de maig 2019 Títol: Avaluació i certificació mitjançant prova, assistència i aprofitament.

Formador: Montse S. / Soumaya H.

CODI 008 “El procediment sancionador a l’àmbit penitenciari”
Durada: 20h En línia    20 Març/12 d’abril 2019 Títol: Avaluació i certificació mitjançant prova, assistència i aprofitament.

Formador: José Ramón LL.

CODI 009 “Curs de prevenció de riscos laborals en l’àmbit penitenciari. Nivell bàsic”
Durada: 50h     En línia    20 de març/15 de maig 2019 Títol: Avaluació i certificació acreditable mitjançant prova, assistència i aprofitament.

Formador: José Luis M.

CODI 010 “Estratègies comunicatives i habilitats útils per a personal penitenciari”
Durada: 25h      En línia    20 de març/6 de maig 2019 Títol: Avaluació i certificació mitjançant prova, assistència i aprofitament.

Formador: José Luis M.

CODI 011 “Curs en prevenció de la radicalització del terrorisme d’etiologia gihadista en l’àmbit penitenciari. Nivell 1”
Durada: 60h      Semi-presencial (3 sessions 20 març, 3 d’abril, 24 abril tarda a Via Laietana nº16 Barcelona de 16 a 20h) 20 Març/20 de maig 2019 Títol: Avaluació i certificació mitjançant prova, assistència i aprofitament.

Formador: José Luis M.

DESCAREGEU EN PDF LA NOTA INFORMATIVA DELS CURSOS DE FORMACIÓ DE L’AGRUPACIÓ DE PRESONS PELS TREBALLADORS PENITENCIARIS 2019

FORMULARI D’INSCRIPCIÓ ALS CURSOS