GREUS INCIDENTS AL CP PONENT

Aquest matí en efectuar el recompte al torn de matí al mòdul 5, els funcionaris de servei, han trobat un intern mort, amb signes de violència. Seguidament, s’ha procedit al trasllat del seu company de cel·la al departament de règim tancat, aplicant la mesura regimental d’aïllament provisional.

Fa una setmana, un altre intern, que havia sigut traslladat del CP Lledoners va protagonitzar només arribar al nostre centre un seguit d’incidents violents: incloent una agressió a un treballador, que va quedar en grau de temptativa, amb un “pintxo” fet de llaunes. Fets que no van arribar a produir-se per la intervenció dels funcionaris de servei.

Aquests fets, que s’estan reproduint darrerament de manera massa continuada, són incidents anormals i d’extrema gravetat. Cal que la direcció del centre valori mesures preventives i d’anàlisi per impedir que aquests fets es produeixin.

Des de la secció sindical de CCOO del centre penitenciari de Ponent volem felicitar a la plantilla i fer un reconeixement explícit a la professionalitat de tots els treballadors i treballadores penitenciaries de les presons catalanes, que prestem serveis en unes condicions especialment dures.

Secció Sindical CP Ponent

DESCARREGA EN PDF LA NOTA INFORMATIVA DELS DARRERS INCIDENTS AL C.P. PONENT